بازدید مدیر ستاد فهما استان یزد از کانون تازه‌ تاسیس کمیل
بازديد مدير ستاد فهما استان يزد از کانون تازه‌ تاسيس کميل
همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور؛

بازدید مدیر ستاد فهما استان یزد از کانون تازه‌ تاسیس کمیل

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد يزد از کانون جديدالتاسيس کميل يزد بازديد کرد.
شناسه خبر : 35841 تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، همزمان با سالروز تاسیس کانون های مساجد کشور ، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد و کارشناسان این ستاد از کانون جدیدالتاسیس کمیل یزد بازدید کردند.

حجت الاسلام سالاری ضمن گرامیداشت این روز گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان ظرفیت های بزرگی در مساجد هستند که می توانند بسیاری از فعالیت های فرهنگی و هنری را در بستر مساجد در جامعه پیاده کنند.

 

 

وی افزود: یکی از ماموریت های کانون های مساجد جذب نسل جوان و نوجوان به مساجد است که از طریف فعالیت ها و برنامه های فرهنگی می توانیم این هدف را دنبال کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: هدف اصلی ما احیای کارکردهای مساجد در جامعه است که امیدواریم بتوانیم در قالب های مختلف این هدف را دنبال کنیم.

 

طالعی مدیر کانون کمیل نیز در این مراسم گفت: مهمترین هدف کانون جذب جوانان و نوجوانان با مسجد است و سعی کرده ایم با برنامه های متنوع در این مسیر گام برداریم.

 

وی افزود: خوشبختانه برنامه های مختلفی توسط کانون برگزار می شود که مشارکت کننده اصلی این برنامه ها نیز جوانان و نوجوانان است که امیدواریم شاهد پویایی بیشتر مسجد باشیم