دیدار و تجلیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از مدیر مدینةالعلم کاظمیه
ديدار و تجليل مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد از مدير مدينةالعلم کاظميه

دیدار و تجلیل مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد از مدیر مدینةالعلم کاظمیه

حجت‌الاسلام «مظفر سالاري» مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد با مدير مدرسه علميه مدينة‌العلم کاظميه يزد ديدار و به دليل مشارکت اين مدرسه در اجراي طرح طراوت تجليل کرد.
شناسه خبر : 35525 تاریخ انتشار : ۸ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور در مدینه العلم کاظمیه با حجت الاسلام «سید ابراهیم فاطمی‌نسب» دیدار و گفت و گو کرد.


حجت الاسلام سالاری در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: با وجود جایگاه مساجد در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، امروز شاهد بی مهری نسبت به مساجد هستیم که امیدواریم بتوانیم با فعالیت های موثر نقش سازنده مساجد را در جامعه احیا کنیم.

 

وی افزود: اگر مساجد در جامعه نقش صحیح و پررنگی داشته باشند مشکلی نخواهیم داشت  در غیر این صورت بسیاری از مشکلات و آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: ما در استان یزد سعی کرده ایم در قالب هایی همچون طرح ملی فهما و همچنین طرح استانی طراوت در راستای احیای کارکردهای مساجد گام برداریم.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: حوزه علمیه و مسجد دو نهادی هستند که می توانند فضای فرهنگی ما را نجات دهند و اگر این دو نهاد مذهبی فعال شوند شاهد برکات بسیاری در جامعه خواهیم بود.

 

در ادامه این نشست نیز حجت الاسلام فاطمی نسب با اشاره به اجرای طرح طراوت در مساجد گفت: خوشبختانه شاهد توجه ویژه خانواده ها به طرح طراوت کانون های مساجد هستیم و امیدواریم که طرح مذکور تداوم داشته باشد و گسترش یابد.

گفتنی است در پایان این نشست مدیر ستاد همانگی کانون های مساجد یزد به واسطه همکاری مدینه العلم کاظمیه در اجرای طرح طراوت از مدیر این مرکز تجلیل کرد.