انتخاب اشکذر به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما ۱۴۰۰
انتخاب اشکذر به عنوان شهرستان برتر در طرح ملي فهما ۱۴۰۰
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

انتخاب اشکذر به عنوان شهرستان برتر در طرح ملی فهما ۱۴۰۰

حجت الاسلام سالاري از انتخاب شهرستان اشکذر به عنوان شهرستان برتر کشور در سطح ملي فهما ۱۴۰۰ خبر داد.
شناسه خبر : 35086 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۱۹

حجت الاسلام «مظفر سالاری»  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد،  با اشاره به برگزاری طرح ملی فهما 1400 گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور بود که در سال جاری برگزار شد و کانون های مساجد با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد در این طرح شرکت کردند.

 

وی افزود: خوشبختانه امسال نیز همچون دو دوره گذشته شاهد درخشش کانون های مساجد استان در این طرح ملی بودیم و شهرستان اشکذر توانست در بین شهرستان های شرکت کرده در این طرح پس از شهرستان‌های بروجن از استان چهار محال و بختیاری به عنوان شهرستان دوم کشور در سطح اول کشوری قرار بگیرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: در کل تعداد 429 شهرستان در سطح ملی فهما 1400 شرکت کردند که بر اساس ارزیابی ها تعداد 18 شهرستان بر اساس سطح بندی در 5 سطح انتخاب شدند که شهرستان اشکذر در سطح اول و رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص داد.

 

حجت الاسلام سالاری گفت: این سطح همچنان در مرحله ارزیابی قرار دارد که به صورت مرحله ای استان، شهرستان، منطقه، کانون های برتر انتخاب می شوند و توسط ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور اعلام می شود.

 

وی گفت: استان یزد دارای 850 کانون فرهنگی هنری است که توانسته اند در طرح ملی فهما نیز حضوری فعال داشته باشند و در دو دوره گذشته نیز رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.