اجرای ۴۳ جشن در ۴۳ مسجد شهر یزد همزمان با ایام الله دهه فجر
اجراي ۴۳ جشن در ۴۳ مسجد شهر يزد همزمان با ايام الله دهه فجر
مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد خبر داد؛

اجرای ۴۳ جشن در ۴۳ مسجد شهر یزد همزمان با ایام الله دهه فجر

حجت الاسلام سالاري ضمن گراميداشت ايام الله دهه فجر گفت: همزمان با سالگرو پيروزي انقلاب اسلامي، ۴۳ جشن در ۴۳ مسجد شهر يزد برگزار مي شود.
شناسه خبر : 34825 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۲۰

حجت الاسلام «مظفر سالاری»  در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد، دهه فجر و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی فرصتی برای تبیین مجدد گام دوم انقلاب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: این ایام فرصتی برای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی در جامعه است و باید به خوبی بتوانیم آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی را برای نسل جوان معرفی و تبیین کنیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مانند یک روح دوباره‌ای است که به این انقلاب دمیده می‌شود و به آن حیات دوباره می‌بخشد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: در این راستا مساجد به عنوان سنگرهایی هستند که در دوره های مختلف نقش اساسی داشته اند و به خوبی در پیروی انقلاب اسلامی و همچنین هشت سال دفاع مقدس این نقش را به جامعه ارائه کرده اند.

وی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نیز به عنوان نهادی فرهنگی سعی کرده است در مسیر گرامیداشت این آرمان ها گام بردارد و با برگزاری برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در مسیر احیای کارکردهای مساجد گام بردارد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: کانون های مساجد استان یزد نیز برنامه های شاخص خود را در قالب برگزاری کمیته های مساجد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی، برگزاری جشن های مردمی در مساجد، اجرای مسابقات کتابخوانی و ... دنبال می کنند.

حجت الاسلام سالاری گفت: یکی از برنامه های شاخص ما اجرای 43 جشن در 43 مسجد همزمان با 43 امین سالگرد پیروزی انقلاب است که با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد و همچنین سازمان تبلیغات اسلامی به همت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان برگزار می شود.

وی در پایان گفت: هدف ما احیای کارکردهای مساجد و تبیین آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی است که امیدواریم بتوانیم روز به روز در این مسیر گام برداریم.