مدیران کانون های مساجد به عنوان سربازان فرهنگی در جامعه فعالیت می‌کنند
مديران کانون هاي مساجد به عنوان سربازان فرهنگي در جامعه فعاليت مي‌کنند
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

مدیران کانون های مساجد به عنوان سربازان فرهنگی در جامعه فعالیت می‌کنند

حجت لاسلام مظفر سالاري با اشاره به نقش مسجد و کانون‌هاي فرهنگي هنري در جامعه گفت: مديران کانون هاي مساجد به عنوان سربازان فرهنگي هستند.
شناسه خبر : 34414 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در نشست توجیهی مدیران کانون های مساجد مجری طرح طراوت و همچنین کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: امروز نقش مسجد باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد زیرا به عنوان یکی از مکان های فرهنگی تاثیرگذار می تواند جامعه را از بسیاری مکشلات و آسیب ها دور نگه دارد.

وی افزود: ما در استان یزد سعی کرده ایم با اجرای طرح های مختلف در این مسیر گام برداریم و مسجد محوری را با فعالیت های فرهنگی دنبال کنیم.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: طرح طراوت به عنوان یکی از طرح های ما در استان ویژه کانون های مساجد است که با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد اجرا می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ادامه داد: مدیر کانون های مساجد می توانند به عنوان سربازان فرهنگی در مساجد باشند و با ارتباط دادن مردم با مسجد، رونق دادن به مساجد و پررنگ کردن برنامه های فرهنگی در مساجد این اهداف خود را دنبال کنند.

وی گفت: الان تنها سنگری که در اختیار داریم مساجد هستند که اگر می خواهیم به امام زمان (عج) و نظام خدمت کنیم باید مسجد را جدی بگیریم و فعالیت های این مکان مذهبی را پررنگ تر کنیم.

حجت الاسلام سالاری گفت: امروز مدیران کانون های مساجد مسجد محوری را در دستور کار خود قرار داده اند که باید استفاده کنیم و بیشترین حجم فعالیت های فرهنگی را در آن دنبال کنیم.

وی بیان کرد: ما باید به جوانان و نوجوانان امید داشته باشیم که اگر دست محبتی بر سر آنها کشیده شود به طور قطع شاهد حضور آنها در فعالیت های انقلابی نیز خواهیم بود.