کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد
کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي در يزد برگزار شد

کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در یزد برگزار شد

کارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي با حضور مديران کانون هاي مساجد يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 34413 تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۰۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزدکارگروه مساجد ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامي  با حضور مدیران کانون های مساجد استان برگزار شد.

سعید زارع، جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در این مراسم گفت: کمیته مساجد دهه فجر به عنوان یکی از کمیته های بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی است که هر ساله در استان برگزار می شود.

وی افزود: این کمیته با محوریت مساجد برنامه هایی دهه فجر را برگزار می کند که کانون های مساجد به عنوان مسئول برگزاری این کمیته است.

زارع ادامه داد: بحث کمیته مساجد در سال‌های قبل نتایج بسیار خوبی را به دنبال داشت و در ارزیابی‌های صورت گرفته، این کمیته جایگاه خوبی در بین سایر کمیته‌ها کسب کرده است.

وی بیان کرد: حضرت امام (ره) بیان کردند این مساجد بود که این پیروزی را برای ما آورد که این نشان دهنده نقش مساجد در انقلاب اسلامی است و در این زمینه ایشان نیز تاکید ویژه ای بر حضور زنان در این پیروزی ها دارند.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد بیان کرد: دهه فجر یادآوری و ذکر تمام فداکاری ها، رشادت ها، ایثارگری ها برای انقلاب بود و این انقلاب نیز با تقدیم چهار هزار به این نقطه رسیده است.