9 دی، نماد استقلال طلبی ملت جمهوری اسلامی ایران بود
9 دي، نماد استقلال طلبي ملت جمهوري اسلامي ايران بود
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد؛

9 دی، نماد استقلال طلبی ملت جمهوری اسلامی ایران بود

حجت الاسلام سالاري در يادداشتي ضمن گراميداشت سالروز حماسه 9 دي بيان کرد: 9 دي، نماد استقلال طلبي ملت جمهوري اسلامي ايران بود.
شناسه خبر : 33937 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۳۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان یزد: حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد به مناسبت فرارسیدن 9 دی ماه، سالروز حماسه ملت ایران یادداشتی را به رشته تحریر در آورده است که در ادامه می خوانید:

شاید از زمان صفویه با این دو رویکرد اساسی مواجهیم که آیا خودمان می توانیم بدون اتکا به غرب، روی پای خودمان بیایستیم و کشورمان را بسازیم یا بدون تحت الحمایه غرب شدن از پا در می آییم و استقلالمان از دست می رود؟!

معمار انقلاب، امام راحل بر این باور بود که « ما می توانیم» بدون دریوزگی در مقابل شرق و غرب، مستقل باشیم و پیشرفت کنیم. رهبری معظم انقلاب نیز در چنین مکتبی تربیت شده است و به جای خیره شدن به توانمندی های شرق و غرب، چشم به ظرفیت های بی پایان داخلی دارد.

9 دی در سال 88 روزی بود که مردم به میدان آمدند تا بگویند که خودشان کشورشان را حفظ می کنند و می سازند و حاضر نیستند بی تفاوت بنشینند تا نفوذی ها و دست پروده های غربزده، انقلاب را به بیراهه ببرند و کشور را تقدیم بیگانگان کنند.

نقش شورای هماهنگی تبیغات و نهادهای مسجد محور و از جمله کانون های فرهنگی هنری مساجد در خیزش مردمی 9 دی دارای اهمیت تاریخی است.

تازمانی که جمهوری اسلامی ایران دارای پایگاه مردمی است و مسجد به عنوان خاستگاه اسلام اسلام و پایگاه انقلاب، تشکل  های مردم نهاد را سامان می دهد، دشمنان باید خواب روزی را ببینند که دوباره بر این کشور چنگ اندازند و سرمایه های مادی و معنوی اش را به تاراج ببرند.