تمدید زمان ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامّتان تا ۲۴ دی ماه
تمديد زمان ثبت‌نام مسابقات قرآني مدهامّتان تا ۲۴ دي ماه
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد خبر داد؛

تمدید زمان ثبت‌نام مسابقات قرآنی مدهامّتان تا ۲۴ دی ماه

حجت الاسلام سالاري از تمديد زمان ثبت نام مسابقات قرآني مدهامتان تا ۲۴ دي ماه خبر داد.
شناسه خبر : 33752 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۶

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد، با اشاره به برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان گفت: ثبت نام در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با توجه به مشارکت پرشور و درخواست‌های متعدد بچه‌های مسجد تا ۲۴ دی تمدید شد.

وی افزود: پانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده و از جمله ویژگی‌های این دوره از مسابقات می‌توان به اضافه شدن بخش استعدادیابی ویژه کودکان زیر ۷ سال و نوجوانان و همچنین ایجاد پیوند میان جلسات سنتی قرآن کریم مساجد و مسابقات قرآنی مدهامّتان اشاره کرد.

حجت الاسلام سالاری بیان کرد: پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز،  استعدادیابی، در گروه‌های سنی زیر ۷ سال، ۷ سال تا ۱۶ سال، ۱۶ تا ۳۰ برگزار می‌شود.

وی گفت: علاقه‌مندان جهت شرکت در پانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی مدهامّتان به سامانه بچه‌های مسجد به این نشانی https://bachehayemasjed.ir/group/panel/modhamatan مراجعه کنند.