شرکت بیش از 540 باب از کانون‌های مساجد استان یزد در سومین رویداد ملی فهما
شرکت بيش از 540 باب از کانون‌هاي مساجد استان يزد در سومين رويداد ملي فهما
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد؛

شرکت بیش از 540 باب از کانون‌های مساجد استان یزد در سومین رویداد ملی فهما

حجت الاسلام سالاري از حضور بيش از 540 کانون فرهنگي هنري مساجد استان يزد در سومين رويداد ملي فهما خبر داد.
شناسه خبر : 33274 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

حجت الاسلام «مظفر سالاری»، در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد، با اشاره به اجرای رویداد ملی فهما 1400 اظهار کرد: تعداد کانون های مشارکت کننده استان یزد در این طرح ملی تعداد 549 کانون است که از این تعداد 362 کانون در فعالیت های فرهنگی و هنری شرکت کرده اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد افزود: تعداد کانون های شرکت کننده در دوره های آموزشی این طرح 147 کانون است که تعداد 3509 نفر از اعضای کانون ها در این طرح حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: تعداد آثار هنری ثبت شده تاکنون 85 اثر هنری است که امیدواریم این میزان با تولیدات کانون ها افزایش پیدا کند.

حجت الاسلام سالاری گفت: تعداد 7 کانون استان یزد امتیاز بالاتر از 10 هزار امتیاز را تاکنون کسب کرده اند که با تلاش های کانون ها این تعداد رو به افزایش است.

وی بیان کرد: امتیاز کاملی که کانون ها می توانند در فهما 1400 کسب کنند شامل 20 هزار امتیاز است که بر اساس ثبت اطلاعات خود می توانند این میزان را کسب کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: کانون غدیر یزد با امتیاز 14460 امتیاز تاکنون بیشترین امتیاز را در بین کانون های استان کسب کرده است و پس از آن نیز کانون باب الحوائح با 11464 امتیاز رتبه دوم استانی را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام سالاری گفت: هفت روز دیگر تا پایان فهما 1400 فرصت باقی است که امیدواریم کانون های مساجد استان با ثبت فعالیت های خود در سامانه بچه های مسجد بتوانند رتبه های برتر کشوری را به خود اختصاص دهند.