رویداد ملی فهما، گامی در راستای معرفی کانون‌های برتر در سطح کشور است
رويداد ملي فهما، گامي در راستاي معرفي کانون‌هاي برتر در سطح کشور است
مدیر کانون غدیر یزد:

رویداد ملی فهما، گامی در راستای معرفی کانون‌های برتر در سطح کشور است

منشي زاده با اشاره به ثبت فعاليت کانون‌ها در سامانه بچه‌هاي مسجد گفت: فهما، گامي در جهت معرفي کانون هاي برتر در سطح کشور است.
شناسه خبر : 33163 تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۳۴

«محسن منشی زاده»، در گفت و گو با خبرنگار ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد:، با اشاره به فعالیت های کانون گفت: خوشبختانه کانون غدیر یزد فعالیت های فرهنگی و هنری خود را در قالب های مختلف با محوریت مسجد دنبال می کند.

مدیر کانون فرهنگی هنری غدیر استان یزد افزود: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است و برای این هدف نیز تلاش کرده ایم با اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری متنوع بهترین نقش را برای جذب به مسجد دنبال کنیم.

منشی زاده گفت: برگزاری کلاس های آموزشی، برگزاری مسابقات فرهنگی، برگزاری نشست های بصیرتی، برنامه ریزی در جهت ساماندهی گروه های سرود کانون، تهیه محتوا با محوریت مسجد و متناسب با ارزش های انقلاب از جمله این اقدامات بوده است.

وی بیان کرد: یکی از مهمترین فعالیت های کانون غدیر یزد در زمینه گروه سرود است که با نام « فجر جاوید» فعالیت های خود را در زمینه های مختلف دنبال می کند.

منشی زاده ادامه داد: خوشبختانه این گروه سرود با تولید محتوای خود توانسته به خوبی در سطح استان و حتی کشور خود را نشان دهد و با اجراهایی که داشته با نحوی جذب بسیار خوبی از جوانان و نوجوانان به مسجد داشته باشد.

مدیر کانون غدیر یزد گفت: خوشبختانه امروز به خوبی شاهد رونق سرود در استان هستیم به نحوی که گروه های سرود مختلف این فعالیت را در اولویت خود قرار داده اند.

وی با اشاره به طرح ملی فهما بیان کرد: این طرح به عنوان یکی از محوری ترین فعالیت های کانون های مساجد کشور و استان است که خوشبختانه کانون غدیر یزد توانسته به خوبی با ثبت فعاالیت های خود در سامانه بچه های مسجد رتبه برتر کشوری را به خود اختصاص دهد.

منشی زاده گفت: در نخستین دوره طرح فهما کانون غدیر یزد توانسته بر اساس امتیاز رتبه اول کشور را به خود اختصاص دهد و در زمینه سرود نیز این رتبه را به خود اختصاص دهد.

وی بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در فهما 1400 نیز این برتری را حفظ کرده و در بین کانون های برتر کشوری قرار بگیریم.

مدیر کانون غدیر یزد بیان کرد: طرح ملی فهما یکی از طرح های تشکیلاتی کانون های مساجد کشور است که یکی از برکات آن معرفی کانون ها در سطح کشور بود که ما نیز توانستیم از این طریق با کانون های مختلف در سطح کشور ارتباط برقرار کنیم.

منشی زاده گفت: این تعامل با کانون ها و ساماندهی فعالیت های در سامانه بچه های مسجد یکی از نقاط قوت طرح است که امیدواریم کانون ها با بارگذاری صحیح اطلاعات به نحوی بتوانند خود را در کشور معرفی کنند و همچنین کانون های دیگر نیز بتوانند از این ایده ها و فعالیت ها برای رونق بخشیدن به مساجد خود استفاده کنند.