نشست معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد
نشست معاون ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما با کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد

نشست معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد

دبير ستاد فهما کشور با حضور در استان يزد با کارشناسان ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد اين استان ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 33061 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: مرتضی طاهریان، معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما با حضور در استان یزد با کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد این استان دیدار و گفت و گو کرد.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های استان یزد گفت: این استان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری ظرفیت های بسیار مناسبی دارد که بایستی با ساماندهی آنها در جهت فعال تر شدن گام برداریم.

وی افزود: ما در استان بیش از 850 کانون فرهنگی هنری داریم که بسیاری از انها در رویداد ملی فهما حضور دارند و امیدواریم بتوانیم در جهت فعال تر کردن این کانون ها گام برداریم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با اشاره به برگزاری طرح استانی طراوت گفت: این طرح در امتداد طرح ملی فهما است که هدف ما تحقق عملی فعالیت های فهما و فعال کردن کانون های مساجد در استان است و امیدواریم بتوانیم با ثبت فعالیت های کانون های مجری در سامانه فهما گامی موثر در جهت ارائه الگوهای مسجدی و فعالیت های فرهنگی و هنری با محوریت مساجد برداشته شود.

طاهریان دبیر ستاد رویداد فهما کشور نیز در این نشست گفت: ستادهای استانی به عنوان بازوانی برای اجرای رویداد ملی فهما در استان ها هستند و امیدواریم بتوانیم با راهبری مناسب در جهت اجرای کامل فهما در سطح کشور حرکت کنیم.

وی بیان کرد: اگرچه رویداد فهما دارای نکتاب مثبتی است اما باید با آسیب شناسی در جهت بهتر شدن و فعال تر شدن کانون ها قدم برداریم.

در ادامه این نشست نیز کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در خصوص اجرای رویداد ملی فهما 1400 بحث و تبادل نظر کردند.