بازدید معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما از کانون غدیر و گروه سرود فجر جاوید
بازديد معاون ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما از کانون غدير و گروه سرود فجر جاويد

بازدید معاون ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد فهما از کانون غدیر و گروه سرود فجر جاوید

معاون ساماندهي و شبکه‌سازي ستاد فهما در سفر به استان يزد از کانون فرهنگي هنري غدير و گروه سرود «فجر جاويد» اين کانون ديدار کرد.
شناسه خبر : 33060 تاریخ انتشار : ۱۷ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: «مرتضی طاهریان»، معاون ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور و دبیر ستاد رویداد ملی فهما کشور در سفر خود به استان یزد با حضور در کانون غدیر یزد با اعضای گروه سرود فجر جاوید یزد دیدار و گفت و گو کرد.

محسن منشی زاده، مدیر کانون غدیر یزد در این بازدید گفت: کانون غدیر یزد در رویدادهای گذشته فهما توانست به عنوان کانون برتر کشوری فعالیت های خود را در سامانه بچه های مسجد ثبت کند و امیدواریم امسال نیز بتوانیم در این رویداد این عنوان را مجددا به خود اختصاص دهیم.

وی بیان کرد: کانون غدیر یزد موفق شد که در بخش های مختلف فرهنگی و هنری فعالیت های خود را دنبال کند که یکی از این بخش ها، سرود است که تاکنون سرودهای مختلفی با مضامین انقلابی و مذهبی ایجاد کرده ایم.

منشی زاده با اشاره به حضور جوانان و نوجوانان در کانون گفت: هدف ما جذب جوانان و نوجوانان به مساجد است و امیدواریم بتوانیم از طریق فعالیت های فرهنگی و هنری این امر را دنبال کنیم.

طاهریان نیز در این نشست با اشاره به تولیدات رسانه ای کانون غدیر یزد گفت: تولیدات فرهنگی و هنری متناسب با جامعه به عنوان یکی از دغدغه های اصلی ما است که کانون هایی مانند کانون غدیر یزد به خوبی می توانند در این مسیر گام بردارند.

وی بیان کرد: امیدواریم کانون هایی مانند کانون غدیر یزد بتوانند در جامعه به عنوان الگوهای مسجد گام بردارند.

در پایان این نشست نیز دبیر ستاد فهما کشور قول حمایت اثری با مضمون حضرت موسی بن جعفر(ع) به کانون غدیر یزد داد و درخواست رونمایی از این اثر را در زمانی مناسب داشت.