نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد برگزار شد
نشست شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد برگزار شد
با موضوع «طرح ملی فهما 1400»؛

نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد برگزار شد

نشست شوراي اداري ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد يزد با موضوع «طرح ملي فهما 1400» برگزار شد.
شناسه خبر : 32484 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: نشست شورای اداری ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با موضوع  «طرح ملی فهما 1400» امروز چهارشنبه 3 آذر با حضور حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر و کارشناسان این ستاد برگزار شد.

حجت الاسلام سالاری در این نشست با اشاره به زمان باقی مانده اجرای طرح ملی فهما گفت: این طرح در راستای ساماندهی فعالیت کانون های مساجد در کشور و استان است که امیدواریم کانون ها اهتمام ویژه ای برای حضور در این طرح داشته باشند.

وی افزود: کانون های مساجد استان می توانند با حضور در سامانه بچه های مسجد و شرکت در طرح ملی فهما از مزایای این طرح بهره مند شوند و در سطح کشور نیز فعالیت های خود را رائه دهند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد گفت: ما در دو دوره گذشته این طرح شاهد مشارکت مناسب کانون ها بوده ایم و کانون های استاانی را در طراز اول کشور دیدیم که امیدواریم در این دوره نیز این حضور را شاهد باشیم.

حجت الاسلام سالاری گفت: در این طرح رواق ها و شبستان های مختلفی طراحی شده است که هر کدام از کانون ها می توانند بر اساس ظرفیت خود در این طرح مشارکت کنند.

در ادامه این نشست نیز کارشناسان این ستاد در خصوص آخرین وضعیت استان در طرح ملی فهما و نحوه مشارکت کانون ها بحث و تبادل نظر کردند.