نشست مجازی « فهما 1400» در استان یزد برگزار شد
نشست مجازي « فهما 1400» در استان يزد برگزار شد
با حضور مدیران کانون‌های مساجد یزد؛

نشست مجازی « فهما 1400» در استان یزد برگزار شد

نشست مديران کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان با موضوع «فهما 1400» در بستر فضاي مجازي برگزار شد.
شناسه خبر : 32465 تاریخ انتشار : ۳ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: نشست مجازي کانون هاي مساجد يزد با موضوع « فهما 1400» در يزد برگزار شد.

در این نشست در مورد آخرین وضعیت سامانه بچه های مساجد و طرح ملی فهما 1400 بحث و تبادل نظر شد و همچنین رواق ها و شبستان های مختلف و آخرین تغییرات سامانه بچه های مسجد به مدیران کانون های مساجد استان ارائه شد.

محسن رستگاری، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت: طرح ملی فهما به عنوان یکی از طرح های اصلی ستاد کانون های مساجد کشور در جهت ساماندهی فعالیت های بچه های مساجد کشور است که در آن بالغ بر 26 هزار کانون فرهنگی هنری فعالیت های خود را ثبت می کنند.

وی افزود: امسال در سامانه بچه های مسجد و فهما 1400 فعالیت های کانون ها در بخش هایم ختلف ثبت می شود و در کنار آن نیز فعالیت های خودجوش کانون ها نیز مورد توجه قرار گرفته است که کانون ها می توانند از این طریق فعالیت های خود را ارائه دهند.

رستگاری گفت: امسال رواق های برتر به صورت ویژه مورد توجه قرار گرفته اند و کانون هایی که بتوانند در یکی از رواق ها امتیازات لازم  را کسب کنند به صورت ویژه از سرانه ها بهره مند می شوند.

در ادامه این نشست نیز محسن منشی زاده به عنوان کانون برتر در دوره های گذشته طرح ملی فهما در کسب امتیاز سامانه بچه های مسجد در خصوص ثبت امتیاز و مسائل فنی این سامانه مطالبی را ارائه کرد و به سوالات مدیران کانون ها پاسخ داد.