مدیر ستاد فهما و استاندار یزد با هدف گسترش همکاری‌ها دیدار کردند
مدير ستاد فهما و استاندار يزد با هدف گسترش همکاري‌ها ديدار کردند

مدیر ستاد فهما و استاندار یزد با هدف گسترش همکاری‌ها دیدار کردند

حجت الاسلام «مظفر سالاري» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد «با مهران فاطمي» استاندار يزد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 32391 تاریخ انتشار : ۲ آذر ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۴۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: مهران فاطمی، استاندار یزد با حضور در محل ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و خبرگزاری شبستان با مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و مدیر خبرگزاری شبستان در استان و کارشناسان این ستاد دیدار و گفت و گو کرد.

در این مراسم که مجید جوادیان زاده، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد و علی صالحی مدیرکل روابط عمومی استانداری یزد حضور داشتند در خصوص برنامه های این ستاد گفت و گو کردند.

استاندار یزد در این مراسم گفت: آقای سالاری جز مفاخر استان هستند و آثار آموزنده و متنوع دارند که ما امیدواریم بتوانیم از این ظرفیت ها استفاده کنیم و به جامعه معرفی کنیم.

حجت الاسلام مظفر سالاری مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد در این نشست گفت:  ما در استان 850 کانون فرهنگی هنری داریم که تقریبا یک چهارم مساجد استان دارای کانون فرهنگی هنری هستند.

وی افزود: ما در استان 62 هزار عضو با بیش از 300 کتابخانه هستیم که متاسفانه در دوره های اخیر این کتابخانه ها مورد بی مهری قرار گرفته اند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد ضمن گرامیداشت هفته کتاب گفت: ما برنامه های مختلفی در زمینه کتاب و کتابخوانی داریم که برگزاری شنبه های کتاب و مسابقات کتابخوانی از جمله این برنامه ها است.

وی افزود: ما در کانون های مساجد استان فعالیت های مختلفی را برگزار می کنیم که از جمله آنها می توان به برنامه طرح طراوت نام برد که در بیش از 30 مسجد استان و با حضور بیش از 1300 نفر از جوانان و نوجوانان استان برگزار می شود.

حجت الاسلام سالاری گفت: این اقدام با همکاری سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد برگزار می شود که امیدواریم با همکاری دستگاه های فرهنگی استان بتوانیم به صورت مستمر و سالانه و سه سالانه برگزار شود.

وی بیان کرد: ما در استان با اجرای این برنامه ها شاهد تشنگی مردم در زمینه مسجد و برنامه های مسجد محوری هستیم اما متاسفانه برنامه خاصی برای آنها وجود ندارد که امیدواریم با کارهای کارشناسی بتوانیم گام های موثری در این زمینه برداریم.

در ادامه این مراسم نیز مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد از استانداریزد درخواست کرد که نشست ویژه ای برای کانون های مساجد استان اختصاص دهد.