اهدای رمان «مرا با خودت ببر» به کتابداران کتابخانه امام علی(ع)
اهداي رمان «مرا با خودت ببر» به کتابداران کتابخانه امام علي(ع)
از سوی مدیر ستاد فهما استان یزد و همزمان با آغاز هفت کتاب صورت پذیرفت؛

اهدای رمان «مرا با خودت ببر» به کتابداران کتابخانه امام علی(ع)

همزمان با هفته کتاب، مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد يزد با حضور در کتابخانه امام علي (ع) يزد با اهداي کتاب اين روز را گراميداشت.
شناسه خبر : 32136 تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) استان یزد: همزمان با آغاز هفته کتاب، حجت الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد با حضور در کتابخانه امام علی(ع)، با اهدای آخرین رمان خود به نام « مرا با خودت ببر» به کتابداران این کتابخانه از آنها قدردانی کرد.


این نویسنده کشوری که رمان های او با نام های « رویای نیمه شب » و «دعبل و زلفا» از پرفروش ترین رمان های مذهبی معاصر هستند، گفت: در این روزها جا دارد از کتابداران فعال و کتابشناسان تجلیل به عمل بیاوریم، چرا که آنها در ترغیب اعضای جوان کتابخانه ها به مطالعه بیشتر و موثرتر نقش مهمی به عهده دارند.

وی افزود: کتابدار با انگیزه نمی گذارد مراجعه کننده ای دست خالی از کتابخانه برود. معرفی کتاب های تازه یا کتاب هایی که خواندنشان ضرورت دارد، سبب استقبال اعضا از کتاب های مفید می شود. شاید یکی از علت های بی رغبتی جوانان به کتاب و کتابخانه این است که کتاب های مناسب و مفید به آنها معرفی نمی شود؛ به تعبیر دیگر کتابداران تجویلشان نمی گیرند.

حجت الاسلام سالاری گفت: توزیع و تبلیغ مطلوب کتاب، نقشی اساسی در بالا رفتن سرانه مطالعه دارد و این دو مهم در کتابخانه ها باید مورد توجه قرار گیرد.

گفتنی است آخرین رمان حجت الاسلام مظفر سالاری به نام « مرا با خودت ببر» به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد، نهاد کتابخانه های عمومی استان و دانشگاه علم و هنر جوادالائمه به مسابقه گذاشته شده است.