دیدار مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد
ديدار مدير دفتر فرهنگي و توليد محتوا ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور با رئيس ستاد اقامه نماز استان يزد

دیدار مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور با رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد

مدير دفتر فرهنگي و توليد محتوا ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور با رئيس ستاد اقامه نماز استان يزد ديدار و گفت و گو کرد.
شناسه خبر : 23769 تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۰:۴۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، مجتبی میرزایی نسب، مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور با حجت الاسلام موسوی رئیس ستاد اقامه نماز استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

 

میرزایی نسب در این دیدار با اشاره به برنامه های این ستاد در خصوص فعالیت های نماز و نمازخوانی گفت: مساجد به عنوان سنگر هستند که می توانند جامعه را دگرگون کنند.

وی افزود: ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور در راستای اجرای طرح ملی ایران قوی سعی کرده برنامه های ویژه نماز و اقامه نماز را در سامانه بچه های مسجد ثبت و ساماندهی کند و کانون ها نیز می توانند از این طریق برنامه های خود را معرفی کنند.

 

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز که در این نشست حضور داشت در خصوص آخرین فعالیت های این ستاد در راستای اقامه نماز در مساجد و فعالیت ها در این زمینه مطالبی را ارائه کرد.

حجت الاسلام موسوی نیز در پایان این نشست با اشاره به فعالیت های ستاد اقامه نماز در استان گفت: کانون های مساجد می توانند نقش موثری در جهت به پا داشتن نماز داشته باشند و باید با همکاری این ستاد جوانان و نوجوانان را بیشتر با نماز و تبیین آن آشنا کرد.