معرفی و تبیین طرح ملی ایران قوی برای روسا و رابطین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های یزد
معرفي و تبيين طرح ملي ايران قوي براي روسا و رابطين ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌هاي يزد
در قالب برگزاری وبینار انجام شد؛

معرفی و تبیین طرح ملی ایران قوی برای روسا و رابطین ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های یزد

وبينار روسا و رابطين ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌هاي استان يزد با محور طرح ملي ايران قوي، امروز دوشنبه 8 دي برگزار شد.
شناسه خبر : 21428 تاریخ انتشار : ۸ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، امروز دوشنبه  هشتم دي ماه، روسا و رابطين ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان‌هاي يزد، طی برگزاری وبینار در جریان شاکله طرح ملی ایران قوی و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای اجرای این طرح قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام و المسملین «مظفر سالاری»، مدیر ستاد فهما استان یزد در این وبینار طی سخنانی اظهار کرد: ما انتظار داریم روسا ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و رابطین کانون های فرهنگی هنری شهرستان‌ها امسال در طرح ملی ایران قوی ،با جدیت وارد شوند و تمام کانون ها متناسب با انتظارات سامانه بچه های مسجد فعالیت های خود را بارگزاری کنند.

 

همچنین در ادامه توضیحانی در مورد نحوه صدور مجوز کانون ها و شرایطی که مدیر مسئول کانون باید برخوردار باشد ارایه شد و در ادامه در مورد ملی ایران قوی و رواق هایی که امسال در سامانه بچه‌های مسجد تعریف شده است توضیحات مبسوطی بیان شد.

 

در بخش دیگری از این وبینار، در رابطه با مقدار تخصیص بودجه و نحوه واریز بودجه به کانون ها متناسب با امتیازات آنها نیز گزارشی ارایه شد و در ادامه روسای ادارات نیز به طرح سوالاتی در خصوص نحوه حمایت کانون ها و طرح ملی ایران قوی پرداختند و کارشناسان به سوالات آنها پاسخ دادند.