برگزاری وبینار قلم با حضور مدیران معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما کشور و کارشناسان 18 استان به میزبانی ستاد فهما استان یزد
برگزاري وبينار قلم با حضور مديران معاونت فرهنگي هنري ستاد فهما کشور و کارشناسان 18 استان به ميزباني ستاد فهما استان يزد

برگزاری وبینار قلم با حضور مدیران معاونت فرهنگی هنری ستاد فهما کشور و کارشناسان 18 استان به میزبانی ستاد فهما استان یزد

امروز وبينار رواق قلم با سخنراني مدير و کارشناسان ستاد فهما استان يزد و با حضور 18 استان برگزار مي شود.
شناسه خبر : 21138 تاریخ انتشار : ۲ دی ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۹:۳۶

به گزارش ستاد ارتباطات (فهما) استان یزد، امروز سه شنبه، دوم دی ماه وبینار رواق قلم به میزبانی ستاد فهما استان یزد و با حضور مدیران معاونت های فرهنگی هنری ستاد فهما کشور و 18 کارشناس فرهنگی هنری ستاد فهما استان ها برگزار می شود.

علی زبان دان، کارشناس فرهنگی هنری ستاد فهما استان یزد در این ارتباط گفت: با توجه به اینکه استان یزد بدلیل ظرفیتهای بالقوه و بالفعل نویسندگی که در کشور دارد بویژه وجود شخص مدیر ستاد فهما استان، حجت الاسلام مظفر سالاری که از نویسندگان بنام کشوری می باشند، استان افتخار میزبانی رواق قلم را خواهد داشت.

وی افزود:در دو مرحله وبیناررواق قلم جهت توجیه برنامه های این رواق بین تمام استانها برگزار خواهد شد.

در مرحله اول که امروز برگزار خواهد شد هیجده استان در این وبینار شرکت خواهند کرد و حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد فهما استان به معرفی اجمالی این رواق و توصیه هایی در این زمینه خواهند پرداخت و اسماعیل رضایی، کارشناس آموزش و فن آوری اطلاعات ستاد فهما استان یزد به چگونگی بارگزاری اطلاعات و نحوه امتیازگیری کانون های فهما در این رواق خواهند پرداخت.

گفتنی است قرار است در پایان این وبینار سعید سعادتی، معاون فرهنگی هنری ستاد فهما کشور نیز به بیان نکاتی در خصوص رواق قلم در این وبینار بپردازد.