کارشناسان ستاد فهما استان یزد راهنمای کانون‌های مساجد این استان در ثبت و ساماندهی فعالیت‌ها
کارشناسان ستاد فهما استان يزد راهنماي کانون‌هاي مساجد اين استان در ثبت و ساماندهي فعاليت‌ها

کارشناسان ستاد فهما استان یزد راهنمای کانون‌های مساجد این استان در ثبت و ساماندهی فعالیت‌ها

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد از اين پس توسط رابطين ستادي متناسب با نوع فعاليت خود مي توانند کسب امتياز کنند.
شناسه خبر : 20776 تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: طی برگزاری جلسه ای که امروز شنبه 22 آذر ماه در محل ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد، تصمیم بر این شد که هرکدام از کارشناسان متناسب با فعالیت‌های خود، کانون های فرهنگی هنری استان را تحت پوشش خود قرار داده و آنها را جهت دریافت امتیازات مختلف راهنمایی و ساماندهی کنند.

 

حجت الاسلام مظفر سالاری، مدیر ستاد فهما استان یزد ضمن تاکید بر ثبت فعالیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در سامانه بچه های مسجد گفت: هر کدام از کارشناسان موظفند متناسب با حوزه کاری که مشغول به فعالیت هستند برنامه ها و فعالیت های کانون ها را پایش نمایند و آنها را توجیه و راهنمایی کنند.

 

در این جلسه همچنین «علی زبان دان»  گفت: فعالیت های کانونها در قالب سه شبستان و 12 رواق توسط ستاد فهما کشور ساماندهی شده است.

 

کارشناس مسئول فرهنگی هنری ادامه داد: یک کانون با توجه به فعالیتهای مختلفی که در شبستان های فرهنگ، هنر و نو آوری می تواند انجام دهد مجموعا 20 هزار امتیاز را می تواند دریافت کند.

 

سپس محسن رستگاری، کارشناس مسئول ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما استان یزد به روند ثبت مجوزها در سامانه بچه های مسجد پرداخت و گزارش اجمالی آماری از ثبت مجوزها و دریافت آنها ارائه داد.

 

وی افزود: همه فعالیت های مربوط به ساماندهی و شبکه سازی همچنین توجیه رابطین کانون های مناطق 16 گانه استان تحت نظارت و اجرای واحد ساماندهی و شبکه سازی انجام خواهد گرفت.

 

رستگاری افزود: تاکنون هم چندین جلسه با رابطین در قالب وبینار برگزار شده است و آنها با کمک سایر واحدها بویژه واحد فرهنگی هنری در خصوص برنامه ها توجیه شدند.

در ادامه سایر کارشناسان نیز به طرح مسائل مختلف پرداختند.

 

در پایان حجت الاسلام مظفر سالاری تاکید کرد تا پایان روز دوشنبه، همه واحد ها وظایف خودشان در راستای کمک و راهنمایی کانون ها جهت ثبت فعالیت هایشان را طبق لیستی به ایشان پس از مشورت و رایزنی با واحد فرهنگی هنری ارائه دهند.