فعالیت‌های متنوع استان یزد در هفته کتاب/از معرفی نویسندگان مسجدی تا نشست‌های مجازی نقد و بررسی کتاب
فعاليت‌هاي متنوع استان يزد در هفته کتاب/از معرفي نويسندگان مسجدي تا نشست‌هاي مجازي نقد و بررسي کتاب

فعالیت‌های متنوع استان یزد در هفته کتاب/از معرفی نویسندگان مسجدی تا نشست‌های مجازی نقد و بررسی کتاب

ستاد هماهنگي کانون‌هاي فهما استان يزد در هفته کتاب ميزبان برنامه‌هاي متعددي در راستاي ترويج فرهنگ مطالعه خواهد بود که از جمله آنها مي‌توان به معرفي نويسندگان مسجدي و برگزاري نشست‌هاي نقد و بررسي کتاب در بستر فضاي مجازي اشاره داشت.
شناسه خبر : 19725 تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: هفته کتاب از 24 تا 30 آبان همه ساله در سراسر کشور برگزار می شود؛ امسال سه استان سمنان، اصفهان و یزد با پیش‌بینی مجموعه‌ای متنوع از فعالیت‌ها و اقدامات مختلف کتابی و فرهنگی به استقبال هفته کتاب می‌روند. 

 

در این راستا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد یزد، به عنوان یکی از استان‌های منتخب حوزه کتاب و کتابخوانی است اجرا خواهد کرد.

 

حجت الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» مدیر ستاد فهمای استان یزد در رابطه با فعالیت‌هایی که به مناسبت هفته کتاب در سطح استان برگزار می شود گفت: برنامه ریزی وسیع در سطح فضای مجازی با توجه به شیوع کرونا، فعالیت های متعدد رسانه ای با محور کتاب و کتابخوانی از جمله مهمترین برنامه هایی است که امسال در نظر گرفته ایم، به ویژه آنکه استان در حوزه نویسندگی، انتشار کتاب از جمله استان های شاخص کشوری است.

 

وی در ادامه معرفی و مصاحبه با نویسندگان مسجدی استان یزد که  از اعضای کانون فرهنگی هنری مساجد هستند را از جمله دیگر فعالیت های محوری در این ایام برشمرد و افزود: از سوی دیگر معرفی کتاب های کاربردی برای بچه های مسجد در شنبه های کتاب و استمرار آن در طول سال دیگر برنامه های ستاد فهمای استان یزد در هفته کتاب را تشکیل می دهد.

 

مدیر ستاد فهما استان یزد در پایان گفت: به مناسبت هفته کتاب صفحه ای در فضای مجازی بویژه در اینستاگرام ایجاد خواهد شد و هر هفته به صورت زنده به معرفی کتاب و گفتگو با مدیران کانون های فهما استان یزد پرداخته می شود.