تجلیل از خانواده شهید علی پرنیان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد
تجليل از خانواده شهيد علي پرنيان با حضور نماينده ولي فقيه و امام جمعه يزد

تجلیل از خانواده شهید علی پرنیان با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد

آيت‌الله ناصري در دوازدهمين سه‌شنبه تکريم، از خانواده شهيد علي پرنيان تجليل کرد.
شناسه خبر : 16310 تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۳۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، سه شنبه تکریم این هفته با حضور مجازی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، مشاور وزیر در امور ایثارگران و حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، معاون سیاسی امنیتی استاندار، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مدیر ستاد کانون های مساجد استان در محل مجتمع کربلا(کانون فرهنگی هنری تربت) جهت تجلیل از خانواده شهید علی پرنیان برگزار شد.

 

آیت الله ناصری ضمن قدردانی از برگزاری این برنامه با برکت گفت: از این دست برنامه ها ، بسیار ارزشمند است و تجلیل از خانواده شهدا در واقع پاسداشت ایثار و رشادت همه مردان غیور این سرزمین است.

 

در این دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد افزود: ما هرکاری برای خانواده شهدا انجام دهیم حق واقعی آنها را ادا نکردیم.

 

همچنین در ادامه حجت الاسلام احمد نقیبی نیزدر بخش دیگری از این آیین طی سخنانی گفت: شهدا حق گردن یکایک ما دارند و باید برای پاسداشت مقام والای آنها از هیچ کوششی دریغ نورزیم.

 

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بنیاد شهید استان یزد، همچنین از خانواده شهید پرنیان به ویژه پدر آن شهید قددرانی کرد و گفت: خانواده شهید پرنیان از افتخارات استان دارالعباده یزد محسوب می‌شوند.

 

گفتنی است در پایان امام جمعه یزد از خانواده شهد علی پرنیان تجلیل کرد و لوح سپاس و کلام الله مجید به پدر و برادر شهید که خود مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری تربت است، تقدیم کرد.