نشست توجیهی کانون‌های فهمای اشکذر با محور موضوعی روند اخذ مجوز کانون برگزار شد
نشست توجيهي کانون‌هاي فهماي اشکذر با محور موضوعي روند اخذ مجوز کانون برگزار شد

نشست توجیهی کانون‌های فهمای اشکذر با محور موضوعی روند اخذ مجوز کانون برگزار شد

در شب فرهنگ و هنر اين هفته شهرستان اشکذر، نشست توجيهي روند اخذ مجوز کانون فرهنگي هنري اشکذر، با حضور تني چند از مسوولان برگزار شد.
شناسه خبر : 16228 تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: برنامه شب فرهنگ و هنر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر این هفته با حضور کانون های فرهنگی هنری شهرستان اشکذر و مدیر و کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان یزد برگزار شد.

 

در ابتدای این نشست، علی حکیمیان ضمن قدردانی از حضور مسئولین ستاد کانون مساجد و کانون های اشکذر گفت: مسجد بهترین زمین خداوند است و با داشتن مساجدی فعال آسیبهای اجتماعی از بین خواهد  رفت.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اشکذر در ادامه خواستار حمایت از کانون‌های فرهنگی هنری شهرستان اشکذر شد.

 

همچنین در ادامه این نشست حجت الاسلام مظفر سالاری،  نیز ضمن تشکر از حضور کانونها و شخص سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان برای اجرای چنین برنامه ای گفت: در سال گذشته کانون ها بحمدلله خوش درخشیدند و حدود 700 کانون استان بالای 2000 امتیاز کسب کردند.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد استان یزد اظهار امیدواری کرد: کانون های شهرستان اشکذر با حضور  سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اشکذر که فردی ساعی و با انگیزه است بتوانند پیشقدم باشند و در فهما سال جدید رتبه خوبی را کسب کنند.

 

گفتنی است در این دیدار امام جمعه و رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان نیز حضور داشتند.