دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد فهما
ديدار مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با مدير کل دفتر امور اجتماعي فرهنگي ستاد فهما

دیدار مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد فهما

مدير کل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد با مدير کل دفتر امور اجتماعي فرهنگي ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد کشور ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 15728 تاریخ انتشار : ۱۳ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۰۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای( فهما) استان یزد، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در حاشیه دوره تربیت مربی «طرح ملی یاریگران زندگی» با «مجتبی میرزایی‌نسب» مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور  و حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد فهمای یزد دیدار و گفتگو کرد.

 

 

میرزایی نسب در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: ما درسطح کشور سعی کرده ایم تا با استفاده از ظرفیت کانون های مساجد در جهت پیشگیری از آسیب های اجتماعی گام برداریم و اجرای طرح «یاریگران زندگی» و تربیت مربی نیز به عنوان یکی از این گام ها است.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور افزود: این طرح در ابتدا در 10 استان کشور برگزار می شود و سپس در کل کشور اجرایی می شود.

 

میرزایی نسب خاطرنشان کرد: استان یزد به عنوان دومین استان اجرا کننده این طرح است که خوشبختانه به خوبی توانسته در این مسیر حرکت کند.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور ادامه داد: در فاز اول اجرای این طرح در کشور 3200 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 1700 نفر گزینش شدند و پس از برگزاری آزمون تعداد 154 نفر انتخاب شدند.

 

وی گفت: استان یزد نیز تعداد 14 نفر را به عنوان مربی معرفی کرده است که امیدواریم بتوانیم به خوبی به هدف برسیم.

 

مدیر کل دفتر امور اجتماعی فرهنگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشورگفت: فعالیت های فرهنگی و هنری این یتاد در سال جاری در 12 رواق اجرایی می شود که هر رواق به یک استان تعلق می گیرد.

 

میرزایی نسب ادامه داد: در هر رواق 3 شبستان قرار گرفته که به عنوان فرهنگ، هنر و نوآوری نامگذاری شده است.

 

وی گفت: یکی از ظرفیت های استان یزد در زمینه نویسندگی است که رواق قلم نیز به همین منظور به این استان اختصاص داده شده است.