دیدار با خانواده طلبه شهید «کاظم حسینی» در فهرج استان یزد
ديدار با خانواده طلبه شهيد «کاظم حسيني» در فهرج استان يزد

دیدار با خانواده طلبه شهید «کاظم حسینی» در فهرج استان یزد

برنامه سه‌شنبه‌هاي تکريم اين هفته در استان يزد، اختصاص به ديدار با خانواده طلبه شهيد کاظم حسيني در شهرستان فهرج داشت.
شناسه خبر : 15706 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای(فهما) استان یزد، در سه شنبه تکریم این هفته، مدیر و کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان به دیدار خانواده شهید «کاظم حسینی» رفتند.

 

در این دیدار که روز سه شنبه 11 شهریور برگزار شد، پدر شهید کاظم حسینی گفت: در جریان جنگ تحمیلی به عنوان رزمنده حضو داشتم که فرزندم نیز به من ملحق شد، او هفت سال درس طلبگی خوانده بود و به مادرش که تمایلی به رفتن او به جبهه نداشت گفت: جواب حضرت زینب را چه می‌دهی که هفده تن از خانواده اش از جمله دو پسرش را به میدان فرستاد؟ مادرش گریست و پاسخ داد: برو.

 

در این دیدار کاظم حسینی یکی از فعالین کانون فرهنگی هنری  منطقه فهرج نیز حضور داشت که قسمت هایی از وصیت نامه شهید را خواند و برخی خاطرات دوران شش سال اسارت خود را تعریف کرد.

 

همچنین در بخش دیگری از برنامه این هفته، مدیر و دو تن از همکاران ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان به اتفاق پدر شهید از محل شهدای فهرج دیدن کردند که در این محل تاریخی علاوه بر مقبره شهید کاظم حسینی و جمعی از شهدای جنگ تحمیلی،مقبره جمعی از شهدای صدر اسلام نیز وجود دارد.

 

در ادامه پس از اقامه نماز ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام سالاری در مسجدالنبی، از مسجد جامع، مسجد تاریخی و دیدنی فهرج که قدیمی ترین مسجد ایران است بازدید به عمل آمد.