دیدار با مادر شهید «حسین دهقانی» برنامه این هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد
ديدار با مادر شهيد «حسين دهقاني» برنامه اين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد

دیدار با مادر شهید «حسین دهقانی» برنامه این هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد

تجليل از مادر شهيد حسين دهقاني، برنامه اين هفته از طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد بود.
شناسه خبر : 15371 تاریخ انتشار : ۴ شهريور ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۵۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، سه شنبه تکریم این هفته با حضور مدیرو کارشناسان ستاد کانون های مساجد استان یزد، معاون حوزه علمیه خواهران  و مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حسنا محمدآباد یزد در محل کانون فرهنگی هنری حسنا با حضور مادر شهید حسین دهقانی برگزار شد.

 

حجت الاسلام مظفر سالاری در این دیدار در گفتگو با مادر شهید معظم حسین دهقانی گفت: افتخار ما این است که خداوند توفیق داده است خدمت خانواده شهدا می رسیم و در حقیقت ما به برکت وجود امثال شما خانواده های شهدا انرژی می گیریم و با روحیه معنوی به خدمت خود در سنگر مقدس مسجد ادامه می دهیم.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در ادامه افزود:  شهید حسین دهقانی در عنفوان جوانی با اهدای عزیزترین متاعی که در اختیار داشت یعنی جان خویش از این آب و خاک و ناموس کشور دفاع کرد و به همه ما درس آزادگی، ایمان و ایثار آموخت.

 

مادر شهید حسین دهقانی در این دیدار ضمن تشکر از حضور مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بیان کرد: شهید حسین دهقانی در عنفوان جوانی راه خود را انتخاب کرد و در شرف ازدواج ترجیح داد عزم خود را جزم کند و برای دفاع از میهن و به فرمان رهبر خود عازم جبه های حق علیه باطل شود و آخر هم به فیض شهادت نائل آید.

 

وی در ادامه از اخلاص،تلاش، همت و اخلاق والای فرزند شهیدش گفت.

 

در پایان مدیر ستاد کانون های مساجد استان یزد به همراه مدیر کانون فرهنگی هنری حسنا از مادر شهید معظم حسین دهقانی با اهدای هدایایی تجلیل به عمل آورد.