بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان یزد از فعالیت‌های کانون ولی‌عصر شاهدیه
بازديد مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) استان يزد از فعاليت‌هاي کانون ولي‌عصر شاهديه

بازدید مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان یزد از فعالیت‌های کانون ولی‌عصر شاهدیه

مدير ستاد کانونهاي مساجد استان يزد: من آرزويم اين بود که به سنين کودکي برمي گشتم و در کلاسهاي قرآني شرکت مي کردم و در محضر قرآن کريم فيض مي بردم.
شناسه خبر : 15007 تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد به همراه کارشناسان این مجموعه از کانون فرهنگی هنری  دارالقرآن ولی عصر شاهدیه بازدید کرده و در جریان روند آموزشی این کانون و کلاس های مختلف نظیر قرآن، رایانه، نقاشی قرار گرفت.

 

در این دیدار حجت الاسلام ابوالقاسم میرجلیلی، طی سخنانی اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری ولی عصر شاهدیه، به صورت همزمان چندین مجموعه آموزشی را سالهاست که مدیریت می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری دارالقرآن ولی عصر شاهدیه  افزود: مجموعه کانون فرهنگی هنری دارالقرآن ولی عصر شاهدیه دارای خانه فرهنگ دیجیتال (جهت تولید نرم افزار های دینی و پرکاربرد،آموزش ICDL  و...)، کلاسهای آموزشی هنری از جمله نقاشی، سفال و ...، کلاسهای قرآنی در طبقه فوقانی کانون است که به آموزش روخوانی، روانخوانی و مفاهیم قرآن کریم می پردازد.

 

در ادامه «محمدجواد میرجلیلی» ضمن قدردانی از حضور مدیر و کارشناسان ستاد در محل کانون گفت: خانه فرهنگ دیجیتال با همت ستودنی بچه های فنی خانه دیجیتال و همراهی و پیگیری ستاد کانونهای مساجد استان توانست مجوز رسمی خانه دیجیتال را دریافت کند و فعالیتهای رسمی خود را در زمینه آموزشهای مختلف و تولید نرم افزارهای رایانه ای آغاز کند.

 

دبیر خانه فرهنگ دیجیتال و از اعضای اصلی کانون فرهنگی هنری دارالقرآن ولی عصر شاهدیه افزود: این کانون به غیر از فعالیت‌های رایانه ای در زمینه اصول عقاید نیز فراخور سن و نیاز کودکان، نوجوانان و جوانان دوره های گوناگونی را طراحی و اجرا کرده است.

 

در ادامه «اعظم میرجلیلی»  در مورد کلاسهای قرآنی اظهار کرد: ما سالیان زیادی است که در زمینه قرآنی برای کودکان و نوجوانان برنامه های مختلف روخوانی، روانخوانی، حفظ و مفاهیم قرآن مجید را اجرا می کنیم و از این بچه ها بطور مستمر در برنامه های مختلف بهره می بریم و ارتباط آنها را با فعالیتهای مختلف کانون حفظ کردیم.

 

مسئول خواهران کانون فرهنگی هنری دارالقرآن ولی عصر شاهدیه افزود: به برکت قرآن و فعالیتهای دینی این مجموعه توانسته تا کنون با همه مشکلات به حیات خود ادامه دهد.

 

حجت الاسلام مظفر سالاری در جمع بچه های قرآنی ضمن بیان نصایحی به بچه های قرآنی اظهار کرد: من آرزویم این بود که برگردم مثل شما و در این کلاسها شرکت کنم و از قرآن و تعالیم قرآن کریم فیض ببرم و شما قدر این فرصت ها را بدانید.

 

در پایان مدیر ستاد کانونهای مساجد استان یزد به همراه مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری دارالقرآن ولی عصر شاهدیه و یک روحانی خیر که جوایز مختلفی برای بچه ها تدارک دیده بود از بچه های قرآنی با اهدا جوایزی قدردانی و تشکر کرد.