تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تلاش‌های مدیر ستاد فهما استان یزد در رزمایش کمک مومنانه
تقدير رئيس کميته امداد امام خميني(ره) از تلاش‌هاي مدير ستاد فهما استان يزد در رزمايش کمک مومنانه

تقدیر رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) از تلاش‌های مدیر ستاد فهما استان یزد در رزمایش کمک مومنانه

رئيس کميته امداد امام خميني(ره) کشور با اهداي لوح از مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد در عرصه رزمايش مواسات و کمک مومنانه تقدير کرد.
شناسه خبر : 14965 تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، «سید مرتضی بخیتاری» رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور از تلاش‌های حجت‌الاسلام «مظفر سالاری» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در عرصه کمک مومنانه و رزمایش مواسات و همدلی قدردانی کرد. 

 

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است:

 

بی شک توفیق خدمت به محرومین و اطعام  نیازمندان از سنن ماندگار دین مبین اسلام و مشی ائمه اطهار علیهم السلام است که علاوه بر سعادت دنیا و حلاوت معنوی، ان شاء الله به عنوان ذخیره ای گرانقدر در پیشگاه خداوند متعال به امانت باقی خواهد ماند.

 

لازم می دانم از تلاش ها و اقدامات خداپسندانه و مومنانه شما عزیز گرانقدر در یاری رسانی به مستمندان جامعه اسلامی صمیمانه سپاسگزاری نموده و از درگاه خداوند منان توفیق روز افزون در خدمت رسانی به محرومین را بیش از پیش برای شما مسالت می نمایم.

 

قابل ذکر است در طرح "هر مسجد یک قربانی" در فاز دوم بیش از 2.5 تن گوشت بسته بندی بین ایتام و خانواده زندانیان توسط ستاد کانون مساجد استان، کانون فرهنگی هنری جوانان زهرایی دارالعباده و کانون فرهنگی هنری حضرت امیرالمومنین(ع) آزادشهر با کمک کانون حضرت خدیجه(س) قم، برنامه سمت خدا و کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) بمناسبت عید غدیر خم توزیع شد.