نشست مشترک رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های (،هما) استان یزد با کارشناسان مجموعه تمدن‌سازی امام خمینی(ره)
نشست مشترک رئيس ستاد هماهنگي کانون‌هاي (،هما) استان يزد با کارشناسان مجموعه تمدن‌سازي امام خميني(ره)

نشست مشترک رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های (،هما) استان یزد با کارشناسان مجموعه تمدن‌سازی امام خمینی(ره)

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد با کارشناسان مجموعه تمدن سازي امام خميني(ره) ديدار و گفت‌وگو کرد.
شناسه خبر : 14241 تاریخ انتشار : ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، نشست مشترک مسجد طراز اسلامی، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی استان یزد با تنی چند از کارشناسان مجموعه تمدن سازی امام خمینی(ره) پنج شنبه 9 مرداد در محل مسجد و کانون باب الحوائج این استان برگزار شد.

 

در این نشست حجت الاسلام و المسلمین «پاک طینت» با اشاره به برنامه‌های مدون این مجموعه در عرصه های اقتصادی، آموزش، فضای مجازی گفت: باید همه ظرفیتی که مساجد می توانند در آن نقش‌آفرینی کنند را  احیا کنیم.

 

کارشناس مجموعه تمدن سازی امام خمینی تصریح کرد: یک مسجد به عنوان نقطه ثقل یک محله باید بتواند نیازهای خودش در زمینه های مختلف بویژه در شرایط کنونی در زمینه اقتصادی را توسط خود مردم محل تامین کند.

 

حجت الاسلام پاک طینت در ادامه اضافه کرد: اگر هر مسجد بتواند به شبکه کشوری بچه های مسجد از طریق ارتباطاتی که مجموعه تمدن سازی در اختیار دارد متصل شود همه کالاهای مورد نیاز خانواده ها با حداقل قیمت تامین می شود و هرخانواده علاوه بر کسب درآمد می تواند خدمات ارزان به کل محل ارائه دهد و در حقیقت خود مردم، اهالی مسجد و محل می توانند اقتصاد خود را با خریدن محصولات تولید خودشان بچرخانند.

 

گفتنی است در پایان مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری باب الحوائج ضمن تشکر از حضور این مجموعه در یزد اظهار امیدواری کرد بتوانند با همفکری سایر اعضای هیات امناء مسجد قدم موثری در این راه برای احیا کارکردهای مسجد بردارند.