سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد؛ مهمترین نصیحت شهید تیموری پایبندی به اصول و ارزش‌ها بود
سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد؛ مهمترين نصيحت شهيد تيموري پايبندي به اصول و ارزش‌ها بود

سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد؛ مهمترین نصیحت شهید تیموری پایبندی به اصول و ارزش‌ها بود

طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم در روستاي آسفيچ بهاباد، با تجليل از خانواده «محمدرضا تيموري» برگزار شد؛ شهيدي که مهمترين نصيحت‌اش به خانواده پايبندي به ارزش‌ها و اصول بود.
شناسه خبر : 13970 تاریخ انتشار : ۸ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۰۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: اجرای طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد، این هفته با تجلیل از خانواده شهید «محمدرضا تیموری» برگزار شد.

 

در این دیدار که سه‌شنبه 7 مرداد برگزار شد، خواهر شهید در مورد ویژگی‌های برادرش گفت:  همواره ما را به رعایت حجاب و پایبندی به اصول و ارزش‌ها دعوت می کرد.

 

وی با اشاره به نصیحتی تامل برانگیز از آن شهید عالی‌قدر افزود: برادر شهیدم می گفت اگر من شهید شدم مبادا برای من گریه و زاری کنید زیرا با این کار دشمن شاد می شود اگر خواستید گریه کنید به نیت حضرت علی اکبر(ع) گریه کنید.

 

در بخش دیگری از این دیدار، مادر شهید تیموری طی سخنانی گفت: من همیشه خدا را شاکرم چون فرزندم امانتی از جانب خدا بود و حضرت حق نیز به بهترین وجه او را پیش خود برد؛ هرگز نتوانستم جلوی فرزندم برای رفتن به جبهه را بگیرم چون می ترسیدم در آن جهان نزد خداوند متعال و حضرت زهرا(س) سرافکنده باشم.

 

گفتنی است مادر شهید از زنان بسیار صبور و رنج دیده است که سالیان سال است که در سن جوانی همسر و تنها فرند پسر خود را از دست داد و در شرایط سختی فرزندان خود را تربیت کرد.