پنجمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد/سیره شهدا باید راه و رسم زندگی ما باشد
پنجمين هفته از سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد/سيره شهدا بايد راه و رسم زندگي ما باشد

پنجمین هفته از سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد/سیره شهدا باید راه و رسم زندگی ما باشد

حجت‌الاسلام و المسلمين سالاري، در پنجمين هفته از اجراي آيين سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد، ضمن تجلي از خانواده شهيد «محمدرضا تيموري» گفت: وصيت‌نامه شهدا بايد راه و رسم زندگي ما باشد.
شناسه خبر : 13880 تاریخ انتشار : ۷ مرداد ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۹:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: پنجمین هفته از اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، با تجلیل از خانواده شهید «محمدرضا تیموری»  در دفتر امام جمعه شهرستان بهاباد برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» در این دیدارضمن تجلیل از مادر و خواهر شهید محمدرضا تیموری گفت: ما نباید از خانواده شهدا دور شویم. وصیت و سیره شهدا باید راه و روش زندگی ما باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگ کاانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: وقتی به وصیت نامه شهید تیموری نگاه می کردم با همه سادگی و اخلاصی که در قالب کلمات آمده بود حقیقتا نکات اصلی زندگی درست را به ما  نشان می داد. خداوند توفیقی به ما عنایت کرده است که هر سه شنبه در محضر خانواده های شهدا کسب فیض کنیم و انرژی بگیریم.

 

در ادامه این نشست، معاون فرماندار نیز ضمن تقدیراز مدیر و کارشناسان ستاد کانونهای مساجد استان یزد گفت: اکثر افرادیکه اینجا حضور دارند از خانواده شهدا هستند. شهرستان بهاباد بالای 150 شهید تقدیم این انقلاب کرده است. از حیث جمعیتی بیشترین شهید در استان متعلق به شهرستان بهاباد است.

 

معاون فرماندار شهرستان بهاباد افزود: طرح سه شنبه های تکریم یکی از طرحهای بسیارخوب است و ان شاء الله این طرح را  در طول سال برای تکریم شهدا اجرا کنیم.

 

در ادامه شهردار بهاباد گفت: امیدواریم این کار مبارک تداوم داشته باشد. ما نیاز به شهید و خانواده شهدا داریم و باید از آنها فیض ببریم.

 

مادر شهید محمدرضا تیموری نیز طی سخنانی در مورد پفرزند شهیدش گفت: شهید همیشه می گفت اگر به من اجازه ندهید بروم جبهه در آن جهان سربلند نخواهید بود.

 

خواهر شهید نیز در مورد شهید و نصایح او بیان کرد: برادر من دائم توصیه به رعایت حجاب می کرد و تاکید می کرد اگر من شهید شدم برای من گریه نکنید تا دشمن شاد شود به نیت حضرت علی اکبر گریه کنید.