فعالیت‌های چهل ساله مادر شهید «علی‌اکبر کوروش‌فر» در عرصه قرآن ستودنی است
فعاليت‌هاي چهل ساله مادر شهيد «علي‌اکبر کوروش‌فر» در عرصه قرآن ستودني است

فعالیت‌های چهل ساله مادر شهید «علی‌اکبر کوروش‌فر» در عرصه قرآن ستودنی است

فرماندار شهرستان مهريز، طي ديدار با مادر شهيد «علي اکبر کوروش فر» گفت: فعاليت‌هاي چهل ساله اين بانو در ترويج فرهنگ قرآني ستودني است.
شناسه خبر : 13631 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۱:۲۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: آیین سه‌شنبه‌های تکریم امروز 31 تیر ماه با حضور «رضا زارع زاده» فرماندار شهرستان مهریز و با حضوردر منزل شهید «علی اکبر کوروش فر» و تجلیل از مادر آن شهید برگزار شد.

 

زارع زاده در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: ما جلسات محتوایی و سرشار از معنویت با خانواده شهدا داشتیم و صندلی ما مسئولین با خون همین شهدا استوار شده است.

 

فرماندار مهریز در مورد ویژگی های مادر شهید کوروش فر اظهار کرد: مادر شهید یکی از مفاخر قرآنی است و 40 سال است که در حوزه فرهنگ نقش به سزایی داشته است، ضمن اینکه این بانو در عرصه فرهنگ و دین بسیار پرنشاط و با انرژی هستند.

 

وی در ادامه خطاب به مادر شهید کوروش فر، افزود: امیدواریم با حضور شما در کانونه‌ای فرهنگی هنری مساجد که نقش بسیار مهمی  در فرهنگ و هنر دینی  جامعه دارند جهشی اتفاق بیافتد و این کانون ها موجبات رونق  بیشترمساجد را فراهم کنند.

 

زارع زاده خاطر نشان کرد: انقلاب ما در واقع انقلاب فرهنگی بود، امروز مساله فرهنگ باید بیشتر مورد مطالبه و دغدغه همه ما و مردم باشد.

 

فرماندار شهرستان مهریز در پایان تاکید کرد: اگر فرهنگ اصلاح شود اقتصاد نیز اصلاح می شود.