تجلیل از مادر شهیدی که در کسوت مدیر کانون فرهنگی هنری فعالیت دارد/یادی از شهید «علی‌اکبر کوروش‌فر »
تجليل از مادر شهيدي که در کسوت مدير کانون فرهنگي هنري فعاليت دارد/يادي از شهيد «علي‌اکبر کوروش‌فر »

تجلیل از مادر شهیدی که در کسوت مدیر کانون فرهنگی هنری فعالیت دارد/یادی از شهید «علی‌اکبر کوروش‌فر »

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) مساجد استان، در راستاي برگزاري طرح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم،از مادر شهيد «علي‌اکبر کوروش‌فر» که در کسوت مدير کانون فرهنگي هنري نيز فعاليت دارد، تجليل کردند.
شناسه خبر : 13625 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۲۰:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: حجت‌الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد به همراه تنی چند از کارکنان این مجموعه، سه شنبه 31 تیر با حضور در منزل شهید «علی اکبر کوروش فر» از مادر این شهید که به عنوان مدیر کانون فرهنگی هنری نیز فعالیت دارد، تجلیل کردند.

 

حجت الاسلام و المسلمین سالاری در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: قصد ما زیارت خانواده شهدا بوده است و خدا را شاکریم که در روز شهادت امام جواد(ع) شهید ما را پذیرفته و توفیق حضور در محضر خانواده این شهید معظم را داده است.

 

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در ادامه بیان کرد: امیدواریم همه ما مسئولین جوری کار کنیم که شرمنده شهدا و خانواده آنها نباشیم. وجود خانواده شهدا موجب برکت هستند.

 

همچنین در ادامه «فاطمه ایزپناه»، مادر شهید کوروش فر، ضمن قدردانی از حضور مدیر ستاد کانون‌های مساجد به بیان خاطراتی از شهید پرداخت و تاکید کرد: شهدا به معنای حقیقی کلمه همان‌طور که خداوند در قرآن کریم تاکید کرده است زنده اند.

 

وی ادامه داد: شهید دو روز قبل از اینکه شما تشریف بیاورید اینجا خبر آمدن شما را با حضور در کنار درب خانه خبر داد؛ هر وقت که قرار است مهمانی برای ما بیاید شهید از قبل حضور پیدا می‌کند درب خانه و ما متوجه می شویم که قرار است مهمانی  به منزل بیاید.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نورالزهرا مهریز ادامه داد: زمانی که  تابوت شهید را آوردند و من مشغول قرائت آیه ای از سوره نور کنار تابوت پسرم بودم دیدم شهید نیز همراه من زبانش حرکت می کند و قرائت این سوره را با من همراهی می کند.

 

وی در خاطره دیگری از شهید بیان کرد: موقعیکه من در مجلس شهد در حال خواندن خاطرات شهید علی اکبر کوروش فر بودم  دیدم عده ای از شهدا وارد مجلس شدند و بی اختیارتا مدت‌ها اشک ریختم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری نور الزهرا مهریز تاکید کرد: همانطوری که خداوند در قرآن کریم تصریح کرده است شهدا زنده اند من به وضوح با تمام وجود درک کردم که شهدا زنده اند و شاهد اعمال و رفتار ما هستند.

گفتنی است در این دیدار فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهریز نیز حضور داشتند.