بازدید مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان یزد از کانون فرهنگی هنری «نسیم اسکان»
بازديد مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) استان يزد از کانون فرهنگي هنري «نسيم اسکان»

بازدید مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) استان یزد از کانون فرهنگی هنری «نسیم اسکان»

مدير و کارشناسان ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فها) استان يزد امروز سه‌شنبه 31 تير از کانون فرهنگي هنري «نسيم اسکان» يزد ديدار کردند.
شناسه خبر : 13619 تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: مدیرو کارشناسان ستاد کانونهای مساجد استان یزد از فعالیتهای کانون فرهنگی هنری نسیم اسکان واقع در یکی از مناطق پرجمعیت و محروم دیدار کردند.

 

در این دیدار حجت الاسلام سالاری به نقش اعضای کانون فرهنگی هنری بویژه بانوان اشاره و از تلاش‌ها و فعالیت های مدیر این کانون تقدیر کرد.

 

در ادامه «حمیده دهقان» ضمن قدردانی از مدیر و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد گفت: این کانون به همت همه جوانان به ویژه بانوان، برنامه های مختلف از جمله کلاس‌های متعدد فرهنگی، آموزشی و هنری را برگزار کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نسیم اسکان گفت: ما با نیروی انسانی جوان و با نشاطی که داریم می‌توانیم فعالیت‌های گسترده ای را راه اندازی کنیم اما نیاز به حمایتهای مادی و معنوی مسئولین داریم.

 

در ادامه حجت الاسلام سالاری اظهار امیدواری کرد که با انعقاد تفاهم نامه های مختلف با دستگاه‌های گوناگون ازجمله اداره کل ورزش و جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری امکانات ورزشی و فرهنگی مناسبی در اختیار این کانون قرار گیرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری کانون نسیم اسکان