نشست کمیته رسیدگی مساجد یزد به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) این استان یزد برگزار شد
نشست کميته رسيدگي مساجد يزد به ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) اين استان يزد برگزار شد

نشست کمیته رسیدگی مساجد یزد به میزبانی ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) این استان یزد برگزار شد

نشست کميته رسيدگي به امور مساجد استان يزد با هدف بررسي و رسيدگي به پاره‌اي از مشکلات مساجد به ميزباني ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) اين استان برگزار شد.
شناسه خبر : 13487 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۳:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: طی برگزاری نشست کمیته رسیدگی به امور مساجد که با حضور مدیران اداره کل تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه، نماینده امام جمعه، مدیر حوزه های علمیه، مدیر ستاد اقامه نمازو مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد برگزار شد، پاره ای از مشکلات مساجد به بحث و بررسی گذاشته شد.

 

بر پایه این گزارش، در نشست مذکور، اساس‌نامه کمیته رسیدگی به مساجد بررسی و بنا شد شورایی مانند شورای استان در شهرستان‌ها نیز برگزار و به مشکلات مساجد شهرستانها نیز رسیدگی شود.

 

در این نشست حجت الاسلام مظفر سالاری طی سخنانی،، به بررسی مساله راه اندازی بانکداری اجتماعی بر پایه قرض الحسنه با مشارکت مردم با اعضای کمیته رسیدگی به امور مساجد، پرداخت و خواستار اجرایی شدن این مولفه به عنوان طرح بانکداری اجتمای بر پایه قرض الحسنه در سطح مساجد استان شد.

 

گفتنی است کمیته رسیدگی به امور مساجد به صورت ثابت با حضور مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان  یزد، هر هفته برگزار شده و طی  این نشست مشکلات مساجد بررسی می شود.