برگزاری جشن عفاف و حجاب در یگان ویژه ناجا یزد با حضور گروه سرود فجر جاوید
برگزاري جشن عفاف و حجاب در يگان ويژه ناجا يزد با حضور گروه سرود فجر جاويد

برگزاری جشن عفاف و حجاب در یگان ویژه ناجا یزد با حضور گروه سرود فجر جاوید

در جمع دختران و بانوان کارمندان نيروي انتظامي گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير به اجراي سرود بمناسبت هفته عفاف و حجاب پرداختند.
شناسه خبر : 13480 تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۲:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير بمناسبت هفته عفاف و حجاب  با حضور در محل یگان ویژه ناجای استان یزد  در جمع دختران و بانوان کارمندان نيروي انتظامي به اجراي سرود پرداخت. 

 

در این مراسم که با حضور فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی  برگزار شد، سرود های صحن بارونی و خشت خشت تا بهشت اجرا شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر گفت: این مراسم جهت تجلیل از بانوان نیروهای کادر یگان ویژه برگزار شد و در دعوتی رسمی از سوی شخص فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی یزد گروه سرود فجر جاوید به اجرا پرداخت.

 

گفتنی است یگان ویژه از کانون فرهنگی هنری غدیر در برنامه های مختلف دعوت بعمل آورده است که به اجرای کارهای فرهنگی و هنری بپردازند و تمام امکانات و تجهیزات لازم  برای اجرای برنامه ها را تامین کند.

 

فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی بیان کرد: افتخار ما این است که در انقلاب اینچنین نوجوانان و جوانان برومند و خلاقی پرورش و رشد پیدا کردند و ما با تمام نیرو و امکاناتمان در خدمت این عزیزان هستیم.

 

سرهنگ گلوی در پایان افزود: این برنامه جشن که بمناسبت هفته عفاف و حجاب برگزار شده است الحق و الانصاف با اجراهای زیبای این گروه سرود کانون فرهنگی هنری غدیر جلوه ای دیگر به این مراسم داد و شور و نشاط را به خانواده ها هدیه کرد.