ساخت پویانمایی‌های مذهبی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان استان یزد
ساخت پويانمايي‌هاي مذهبي به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري صاحب‌الزمان استان يزد

ساخت پویانمایی‌های مذهبی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان استان یزد

به همت اعضاي کانن فرهنگي هنري صاحب‌الزمان(عج) استان يزد، به زودي طرح ساخت پويانمايي هاي مذهبي آغاز مي شود.
شناسه خبر : 13462 تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) از استان یزد، نوجوانان انیماتور کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) رحمت آباد یزد با مدیر ستاد کانون‌های مساجد استان یزد دیدار و گفتگو کردند.

 

در این دیدار«ابوالفضل کرمانی نسب» ضمن معرفی این نوجوانان خلاق گفت: ما با استفاده از ظرفیت، اعضای کانون که در عرصه پویا نمایی فعالیت دارند، برنامه های متعددی را در دستور کار قر ار داده و بسیاری از نوجوانان و جوانان را به سمت فعالیت های کانون جذب کردیم.

 

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» طی سخنانی اظهار کرد: شما در واقع سرمایه‌های اصلی جامعه و کشور هستید و با این انگیزه، توان و خلاقیتی که دارید آینده ای موفق در انتظارتان است.

 

مدیر ستاد کانونهای مساجد استان یزد ضمن اشاره به اهمیت داستان در ساخت یک کار هنری، خطاب به حاضران در این نشست گفت: برای گرفتن ایده باید به کتاب‌های ارزشمندی که نویسندگان برتر نوشته اند مراجعه کنید و ارزش دارد که یک کتاب قوی و دارای داستان ارزشمند را چندبار بخوانید تا اینکه چند متن و کتاب متوسط و ضعیف را بخوانید.

 

در ادامه این نشست، اعضای کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان رحمت آباد یزد، خبر از ساخت سه فیلم کوتاه و سه پویانمایی با عنوان های  نقاشی دنیا (در مورد شهید قاسم سلیمانی)، حمایت از کالای ملی و مرگ و مرگ (در مورد زندگی افراد معتاد) دادند.