شهید دهقانی مخلصانه و بنا بر تعهد به وظیفه شرعی و انسانی خود جنگید
شهيد دهقاني مخلصانه و بنا بر تعهد به وظيفه شرعي و انساني خود جنگيد

شهید دهقانی مخلصانه و بنا بر تعهد به وظیفه شرعی و انسانی خود جنگید

حجت‌الاسلام سالاري در ديدار با خانواده شهيد علي‌محمد دهقاني، در توصيف آن شهيد والا مقام اظهار کرد: او مخلصانه و بر پايه تعهد به وظايف شرعي و انساني خود جنگيد و به مقام رفيع شهادت رسيد.
شناسه خبر : 13405 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد: حجت الاسلام «مظفر سالاری» با خانواده شهید «علی محمد دهقانی» ذیل برگزاری نخستین آیین از طرح ملی سه‌شنبه‌های تکریم دیدار و گفت وگو کرد.

حجت الاسلام سالاری در این دیدار طی سخنانی اظهار کرد: اعتقاد ما این است امروز که افتخار حضور در محضر شما را داریم از سوی خود شهید به ما حواله شده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد افزود: زمانی که وصیت نامه شهید را  مطالعه کردم صفا و صداقت در آن موج می زد و غبطه خوردم به حال شهدا که ما کجا و آنها کجایند.

 

حجت الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: باید وصیت نامه شهدا را مطالعه کرده و از رفتار این سرمایه‌های حقیقی جامعه درس گرفته و سعی کنیم در زندگی مان این وصایا را بکار بندیم.

 

وی ادامه داد: این شهید عزیز و سایر شهدا به جز انجام وظیفه شرعی و انسانی خود به چیز دیگری فکر نمی کردند.

 

گفتنی است در پایان این دیدار حجت الاسلام مظفر سالاری با اعطای هدایای معنوی یک جلد قرآن کریم و یک جلد صحیفه سجادیه به پدر شهید از ایشان تجلیل کرد.