سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد؛ شهید علی‌محمد دهقانی حضور در جبهه‌ را یک تکلیف می‌دانست
سه‌شنبه‌هاي تکريم در استان يزد؛ شهيد علي‌محمد دهقاني حضور در جبهه‌ را يک تکليف مي‌دانست

سه‌شنبه‌های تکریم در استان یزد؛ شهید علی‌محمد دهقانی حضور در جبهه‌ را یک تکلیف می‌دانست

نخستين آيين از طر ح ملي سه‌شنبه‌هاي تکريم، 24 تير با تجليل از خانواده شهيدعلي محمد دهقاني در شهرستان اشکذر استان يزد برگزار شد.
شناسه خبر : 13390 تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۰۸:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد: نخستین آیین سه‎‌شنبه‌های  تکریم استان یزد با تجلیل از خانواده شهید «علی محمد دهقانی»  سه شنبه 25 تیر در شهرستان اشکذر برگزار شد.

 

در این دیدار که با حضور امام جمعه این شهرستان، مدیر ستاد هماهنگی کانونهای مساجد استانیزد، فرماندار و رئیس شورای شهر اشکذر برگزار شد، پدر شهید ضمن قدردانی از حضور همه مسئولان گفت: خداوند همه کارهایش را با دلیل و حکمت انجام می دهد و این عالم حساب و کتاب دارد، در نتیجه باید ماننده شهدا در راه رضای خداوند گام برداریم.

 

پدر شهید دهقانی در ادامه به بیان خاطراتی از فرزند شهید خود پرداخت و اظهار کرد: ما امروزه باید دنباله رو این شهدا باشیم و به معنای حقیقی کلمه به سوی کار خیر شتاب کنیم هرچند که ممکن است در ابتدا سختی‌هایی هم پیش روی ما باشد اما در نهایت عاقبت بخیری  دنیا و آخرت در گرو کار خیر و خداپسندانه است.

 

در ادامه برادر شهید دهقانی که خود از رزمندگان و ایثارگران دفاع مقدس بود گفت: شهید علی محمد دهقانی گوش به فرمان حضرت امام خمینی(ره) بود و آن زمان که امام فرمان جهاد  داد دیگر سر از پا نمی شناخت که به جهاد برود وبه تکلیف خود عمل کند.

 

محمدرضا دهقانی اظهار کرد: آن شهید با وجودی که متاهل بود و فرزند کوچک داشت به جبهه رفت و حضور خود در جبهه های جنگ را یک تکلیف می دانست.

 

برادر شهید افزود: ما هیچ موقع ذره ای از کاری که کردیم پشیمان نبودیم و نیستیم و خانواده شهید در راه رضای خدا گام برداشتند.

 

محمدرضا دهقانی در پایان گفت: این دوسالی که جبهه رفتم سرمایه زندگی من هست و امیدوارم خداوند از ما قبول کند.