تقویت همکاری‌های مشترک میان ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد
تقويت همکاري‌هاي مشترک ميان ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان يزد

تقویت همکاری‌های مشترک میان ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان یزد

طي ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد و مدير ستاد اقامه نماز اين استان نسبت به تقويت همکاري‌هاي مشترک تاکيد شد.
شناسه خبر : 13231 تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانهای (فهما) استان یزد: حجت الاسلام «مظفر سالاری» و کارشناسان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان یزد با حجت الاسلام «سید اکبر موسوی» مدیر ستاد اقامه نماز این استان دیدار و گفتگو کردند.

 

حجت‌‌الاسلام سالاری در این دیدار طی سخنانی با بیان اینکه در هر فرصتی باید در راستای ترویج فرهنگ نماز و مسجد تلاش شود، اظهار کرد: فعالیت‌های ستاد اقامه نماز و ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد از یک جنس هستند در نتیجه می‌توان با همکاری‌های مشترک شاهد رشد فرهنگ دینی در جامعه باشیم.

  

در بخش دیگری از این نشست، همکاری‌های دو جانبه ای که تاکنون میان این دو مجموعه به صورت مشترک انجام گرفته بود بررسی شد که از جمله آنها می‌توان به طرح‌هایی همچون یاوران نماز اشاره داشت.

 

در ادامه این نشست، حجت الاسلام موسوی طی سخنانی گفت:با توجه به ابعاد مشترکی که در فعالیت های ستاد اقامه نماز و ستاد هماهنگی کانون های مساجد وجود دارد باید تلاش کنیم تا از این ویژگی مشترک حداکثر بهره مندی را داشته باشیم.  زمان می گذرد و دشمنان چندین برابر ما درحال فعالیت اند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز ادامه داد: نباید چندان در قید و بندهای اداری شویم. کار باید با قوت انجام شود و منتظر بودجه نباید باشیم. خداوند در این مسیر نورانی خودش همه اسباب را فراهم می کند. ما باید فراتر از آئین نامه ها حرکت کنیم اگر اینچنین شود مشکلات حل می شود.

 

وی ادامه داد: ما طرح‌های بسیار خوبی از جمله طرح یاوران نماز داریم و حاضریم مدیر مسئولان کانونهای مساجد را مسئول طرح یاوران نماز در محله خود کرده و برایشان کارت هم صادر کنیم. همچنین مسابقه کتابخوانی نماز،طرح چهره به چهره،طرحی برای آموزش کودکان، طرح هرمادر یک مربی نماز از دیگر طرحهایی است که درخصوص هرکدام از اینها می توانیم با کمک یکدیگر بسیار موثر عمل کنیم.

 

در پایان حجت الاسلام سالاری آمادگی همه نوع همکاری را با ستاد اقامه نماز اعلام کرد و اظهار امیدواری کرد که تمام مساجد ما فعال و مملوء از نوجوانان و جوانان شود.