بررسی ظرفیت‌های همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و یگان ویژه ناجای استان یزد
بررسي ظرفيت‌هاي همکاري ستاد هماهنگي کانون‌هاي (فهما) و يگان ويژه ناجاي استان يزد

بررسی ظرفیت‌های همکاری ستاد هماهنگی کانون‌های (فهما) و یگان ویژه ناجای استان یزد

طي ديدار مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد با فرمانده يگان ويژه ناجاي اين استان، ظرفيت هاي همکاري هاي دو جانبه مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
شناسه خبر : 13189 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: طی دیدار حجت‌الاسلام و المسلمین «مظفر سالاری» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد و «محسن منشی‌زاده» فرمانده یگان ویژه ناجا این استان ظرفیت های همکاری های دو جانبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

در این دیدار، منشی زاده که خود مسئول کانون فرهنگی هنری «غدیر» است، ضمن تشریح فعالیت‌های گروه سرود «فجر جاوید » گفت: این گروه سرود توانسته است سال پیش در سطح کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور رتبه اول را کسب کند و به عنوان کانون برتر و اول کشوری نیز از لحاظ امتیازی شناخته شود.

 

محسن منشی زاده گفت: کاروان شمیم کرامت توسط این کانون در سطح شهر بصورت سیار در ایام دهه کرامت به اجرای سرودهای شاد و معنوی پرداخت و توانست فضای بسیار پرنشاط و معنوی را در سطح شهر و مجتمع های آپارتمانی ایجاد کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر اظهار امیدواری کرد با کمک یگان ویژه و با نگاه فرهنگی که فرمانده این یگان دارد با همدیگر و در اختیار قراردادن تجهیزات آن یگان محترم بتواند کارهای درخور توجهی برای مردم دارالعباده یزد انجام دهد و دل مردم را آنجور که خداوند می پسندد شاد کند که خود یکی از عبادتهای بزرگ بشمار می آید.

سرهنگ گلوی نیز ضمن خوش آمد گویی به مدیر مسئول کانون و مدیر گروه سرود فجرجاوید گفت: ما بسیار خوشحالیم که اینچنین نوجوانان و جوانان باانگیزه، فعال و مومنی را داریم و بسیار مسروریم از اینکه در محضر شمائیم.

فرمانده یگان ویژه ناجای یزد تاکید کرد: ما با تمام امکانات و ظرفیت خود حاضریم در مسائل مختلف فرهنگی کانون و گروه سرود شرکت کنیم و در حد توان یاریگر کارهای خداپسندانه شما باشیم.

در انتها سرهنگ گلوی عضو کانون فرهنگی هنری غدیر در سامانه بچه های مسجد شد.