هم‌اندیشی با محور موضوع مسجد-محله در استان یزد/معرفی مدیر جدید کانون شهید حاج قاسم سلیمانی
هم‌انديشي با محور موضوع مسجد-محله در استان يزد/معرفي مدير جديد کانون شهيد حاج قاسم سليماني

هم‌اندیشی با محور موضوع مسجد-محله در استان یزد/معرفی مدیر جدید کانون شهید حاج قاسم سلیمانی

طي نشست هم‌انديشي که به منظور رفع مشکلات مسجد و محلات يزد برگزار شد، علاوه بر بحث و تبادل نظر مدير جديد کانون فرهنگي هنري شهيد قاسم سليماني معرفي شد.
شناسه خبر : 13186 تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۴۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: نشست هم‌اندیشی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و تنی چند از مسئولان این شهر، با محور خدمت‌رسانی به محله، مسجد برگزار شد. در این نشست همچنین مدیر جدید کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی نیز معرفی شد.

 

در این دیدار که با حضور «صالح جوکار» نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی تشکیل شد، همچنین به مشکلات مختلف این مناطق که جزو مناطق آسیب پذیر و محروم استان به شمار می‌روند، رسیدگی شد.

جوکار در این هم اندیشی اظهار کرد: باید تلاش و ظرفیت دستگاه‌های استان را بسیج کنیم تا مشکلات این مناطق که میزبان اتباع مختلف نیز هست مرتفع شده و مسایل اجتماعی و اقتصادی آن حل شودک

 

اما در بخش دیگری از این هم اندیشی، «مجید جوادیان زاده» مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز طی سخنانی ضمن تقدیر از فعالیت های کانون فرهنگی هنری شهید قاسم سلیمانی ابراز امیدواری کرد که کتابخانه این کانون با همکاری اداره کل ارشاد استان و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور راه اندازی و تجهیز شود.

 

لازم به ذکر است بخش پایانی این نشست اختصاص به معرفی مدیر جدید کانون فرهنگی هنری شهید قاسم سلیمانی داشت که بر این اساس «حسین ابراهیمی» به عنوان مدیر جدید معرفی و بنا شد تا به عنوان  یکی از  نمایندگان مسجد «شهدا» و کانون در راستای پیگیری مطالبات مسجد و منطقه تلاش کند.