رونمایی از بازی کد 69، تولید اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب‌الزمان(عج) رحمت‌آباد یزد
رونمايي از بازي کد 69، توليد اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت صاحب‌الزمان(عج) رحمت‌آباد يزد

رونمایی از بازی کد 69، تولید اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب‌الزمان(عج) رحمت‌آباد یزد

با حضور مدير کل صدا و سيما استان يزد، از بازي رايانه اي کد 69 که به همت اعضاي کانون فرهنگي هنري حضرت صاحب الزمان(عج) يزد بازسازي شده است، رونمايي شد.
شناسه خبر : 13081 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد: بازی فکری  کد69 که به همت کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) بازسازی شده است،  با حضور رئیس صدا وسیمای استان یزد و مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور رونمایی شد.

 

در این دیدار ابوالفضل کرمانی نسب، به توصیف و توضیح کامل این بازی پرداخت و گفت: ایده این بازی برگرفته از بازی مافیا است که شهرت جهانی دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) ادامه داد: ما شخصیتهای این بازی را تغییر داده و متناسب با فرهنگ اسلامی ایرانی شکل دادیم، همچنین برخی از شخصیت‌های منفی را حذف و بیشتر به یک بازی انقلابی و مربوط به اشغال گری رژیم صهیونستی تبدیل کردیم.

 

در ادامه این نشست پهلوانیان ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته از سوی این نوجوانان اظهار کرد: نخست آنکه روی شخصیت های بازی باید بیشتر تامل کرد. بعضی کاراکترها مثل دانشمند با توجه به اینکه نظام ما بر اساس اندیشه و فقاهت هست باید اضافه شود.

مدیر کل صدا و سیمای یزد اضافه کرد: وقتی بازیها می توانند موثر واقع بشوند که در منظومه رسانه ای تعریف شوند؛ امیدوارم که این بازی، بتواند بازی جهانی شود چراکه جهانی است اما باید لوازم این کار نیز آماده شود.

در پایان حجت الاسلام سالاری ضمن قدردانی از مدیر کل صدا و سیما استان یزد، بابت حضوردر کانون حضرت صاحب الزمان(عج) رحمت آباد ابراز امیدواری کرد که  در آینده اعضای همین کانون بتوانند بازی جدیدی بر اساس اسطوره های اسلامی و ایرانی ابداع کنند.