تجلیل از فعالان کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان(عج) رحمت آباد یزد
تجليل از فعالان کانون فرهنگي هنري صاحب‌الزمان(عج) رحمت آباد يزد

تجلیل از فعالان کانون فرهنگی هنری صاحب‌الزمان(عج) رحمت آباد یزد

نوجوانان و جوانان عضو در کانون فرهنگي هنري صاحب‌الزمان(عج) يزد، که در زمينه اوقات فراغت فعاليت‌هاي متعددي داشتند با حضور تني چند از مسئولان تجليل شدند.
شناسه خبر : 13080 تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۱۲

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، طی نشستی با حضور «احمد پهلوانیان» مدیر کل صدا و سیمای استان یزد، از نوجوانان و جوانان فعال کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) رحمت آباد یزد  کهدر زمینه اوقات فراغت  فعالیت داشتند تجلیل به عمل آمد.

 

پهلوانیان در این نشست اظهار کرد: من به حال شما نوجوانان و جوانان غبطه می خورم و شما کاملا به منویات مقام معظم رهبری جامه عمل می پوشانید.

مدیر کل صدا و سیمای یزد افزود:  به عنوان یک یزدی به شما افتخار می کنم و تصور می کنم هرکاری انجام دهم به اندازه شما تاثیرگذار نخواهد بود

در ادامه این نشست، حجت الاسلام مظفر سالاری طی سخنانی گفت: کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) یک تنه و با کمترین امکانات کارهای کشوری و حتی بالاتر می کنند که جای بسیار امیدواری و تحسین دارد.

در پایان از نوجوانان و جوانان فعال در اوقات فراغت به ویژه برنامه «آسمانه» که به تولید کلیپ‌های جذاب تربیتی برای نوجوانان پرداختند با اهدای قسمتی از فرش متبرک آستان نورانی امام رضا(ع) تجلیل به عمل آمد.