دیدار حجت الاسلام سالاری به همراه کارشناسان ستاد کانونهای مساجد استان یزد با امام جمعه بخش مرکزی یزد
ديدار حجت الاسلام سالاري به همراه کارشناسان ستاد کانونهاي مساجد استان يزد با امام جمعه بخش مرکزي يزد

دیدار حجت الاسلام سالاری به همراه کارشناسان ستاد کانونهای مساجد استان یزد با امام جمعه بخش مرکزی یزد

مديرستاد کانونهاي مساجد استان يزد با آيت الله مدرسي درخصوص طرحهاي کانون مساجد در شوراي سياستگذاري مساجد گفتگو کرد.
شناسه خبر : 13040 تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۴:۲۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد، حجت الاسلام سالاری با امام جمعه بخش مرکزی یزد در خصوص شورای سیاستگذاری کانونهای مساجد استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مدیر ستاد کانونهای مساجد استان یزد ضمن تبریک ایام گذشته دهه کرامت در خصوص فعالیتهای کانون مساجد و درخشش اخیر بچه های کانون مساجد استان در رویداد ملی فهما توضیحات مختصری ارائه داد.

حجت الاسلام سالاری در خصوص شورای سیاستگذاری مساجد استان نیز گفت: این شورا در دل شورای فرهنگ عمومی استان تشکیل می شود و قرار است در دومین جلسه این شورا از برترین های فهما با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ، استاندار و سایر مدیران دستگاه ها تجلیل شوند.

مدیر ستاد کانونهای مساجد استان از امام جمعه بخش مرکزی که یکی از اعضاء ثابت شورای فرهنگ عمومی هست درخواست کرد تا از کانونهای مساجد ، فعالیتها و طرحهای آنها در راستای رشد و توسعه فرهنگ و هنر دینی و شکوفایی مساجد کمک کند.

آیت الله مدرسی نیز ضمن خوش آمدگویی و تبریک روز قلم به حجت الاسلام سالاری بعنوان نویسنده برتر کشوری تاکید کرد:  برنامه های کانونهای مساجد در قالب طرحهایی با ریز جزئیات نوشته شود و بودجه مورد نیاز پیش بینی شود تا در شورای فرهنگ عمومی مطرح شود و اعضاء به حمایت از طرحها جهت اجرایی شدن آنها ملزم بشوند.

امام جمعه بخش مرکزی یزد در ادامه گفت: بنده از طرحهای کانون مساجد که موجبات رشد و ارتقاء فعالیتهای فرهنگی هنری متناسب با مسجد همچنین موجبات رشد و رونق مساجد را فراهم  کند قاطعانه حمایت خواهم کرد.