کاروان شمیم کرامت بمناسبت ولادت علی بن موسی الرضا(ع) در سطح شهر به اجرای سرود پرداخت.
کاروان شميم کرامت بمناسبت ولادت علي بن موسي الرضا(ع) در سطح شهر به اجراي سرود پرداخت.

کاروان شمیم کرامت بمناسبت ولادت علی بن موسی الرضا(ع) در سطح شهر به اجرای سرود پرداخت.

گروه سرود فجر جاويد کانون فرهنگي هنري غدير تحت کاروان شميم کرامت بمناسبت ميلاد باسعادت امام رضا(ع) در سطح شهر بصورت سيار به اجراي سرود پرداخت.
شناسه خبر : 12973 تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۵:۳۲

به گزارش ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد،گروه سرود فجر جاوید از کانون فرهنگی هنری غدیر یزد کاروانی تحت عنوان شمیم کرامت با حضور نوجوانان باانگیزه در سطح شهر جهت اجرای سرود های زیبا و معنوی بمناسبت میلاد امام رضا علیه السلام به حرکت در آورد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر عنوان کرد: این کاروان بمناسبت دهه کرامت و بویژه میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) چند شبی است بصورت سیار در سطح شهر می گردد و سرودهای مختلف را برای آحاد مردم اجرا می کند.

محسن منشی زاده گفت:کار جدید گروه سرود فجر جاوید از کانون فرهنگی هنری غدیر بنام صحن بارونی درخصوص امام رضا علیه السلام کار بسیار زیبایی شده است که مورد استقبال عموم مردم در شهر واقع شده است و درخواست پخش چندباره آنرا داشتند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر خاطر نشان کرد: ما چند شب تا آخر شب مشغول اجرای سرود در سطح شهر از جمله مجتمع های آپارتمانی  بودیم تا ضمن انتقال حال و هوای روحانی به شهر در این دوران کرونا یاد هوای حرم امام رضا علیه السلام را برای عاشقان حضرتش زنده کنیم.

محسن منشی زاده در پایان ضمن تشکر از همه بچه های گروه سرود فجر جاوید از مربی گروه سرود آقای حاتمی تشکر ویژه کرد و اظهار امیدواری کرد در آینده کارهای درخشان تری را از کانون فرهنگی هنری غدیر و گروه سرود فجر جاوید خواهید دید و شنید.