برگزاری جشن دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری شهید عاصی زاده بمناسبت دهه کرامت
برگزاري جشن دهه کرامت در کانون فرهنگي هنري شهيد عاصي زاده بمناسبت دهه کرامت

برگزاری جشن دهه کرامت در کانون فرهنگی هنری شهید عاصی زاده بمناسبت دهه کرامت

بمناسبت دهه کرامت کانون فرهنگي هنري شهيد عاصي زاده مراسم جشني برگزار کرد.
شناسه خبر : 12844 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۸:۱۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، کانون فرهنگی هنری شهید عاصی زاده یزد بمناسبت دهه کرامت مراسم جشنی برگزار کرد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید عاصی زاده گفت: کانون فعالیتهای متنوع در مناسبتهای مختلف داشته است. در ایام کرونا در لبیک به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه اقدام به تهیه اقلام معیشتی و توزیع به افراد نیازمند و متضرر در این ایام کرونا  کرده است. همچنین ضدعفونی مسجد در این ایام بطور مستمر صورت پذیرفته است.

سید امین سالاری بیان کرد: در ایام دهه خجسته کرامت، ما اقدام به برگزاری جشن با رعایت دستورالعمل های بهداشتی کردیم و سعی کردیم یک جشن با همکاری کانون تربت برگزار کنیم و از گروه سرود فجر جاوید که گروه سرود اول کشوری در فهما می باشد  نیز برای اجرای برنامه دعوت کردیم تا همه کارهای جشن توسط بچه های مسجد و کانون صورت گرفته باشد.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید عاصی زاده در ادامه افزود: کانون شهید عاصی زاده اتحاد بسیار خوبی با بسیج و هیات امنا مسجد داشته است و با همین اتحاد بوده است که توانسته است تیم بسیار قوی و تشکیلاتی را تشکیل دهد. افراد فعال مسجد هر کدام در جایگاههای مختلف منشاء  برکات فراوانی هستند.

در پایان سید امین سالاری خاطرنشان کرد: در آینده برنامه های بسیار بیشتری را از کانون شاهد خواهیم بود.