کاروان شمیم کرامت با اجرای سرود در سطح شهر بمناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فضای شهر را معنوی می کند
کاروان شميم کرامت با اجراي سرود در سطح شهر بمناسبت ولادت حضرت علي بن موسي الرضا(ع) فضاي شهر را معنوي مي کند

کاروان شمیم کرامت با اجرای سرود در سطح شهر بمناسبت ولادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) فضای شهر را معنوی می کند

گروه سرود فجر جاويد از کانون فرهنگي هنري غدير با اجراي سرود در سطح شهر در قالب کاروان شميم کرامت فضاي شهر را امام رضايي مي کند.
شناسه خبر : 12843 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۷:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان یزد،کانون فرهنگی هنری غدیر بمناسبت ولادت باسعادت امام رضا(ع) با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه اقدام به راه اندازی کاروان شمیم کرامت جهت اجرای سرود در سطح شهر یزد توسط گروه سرود فجر جاوید می کند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر گفت: این کاروان شادی به مناسبت دهه مبارک کرامت، سرود صحن بارونی که جدید  ترین کار گروه سرود فجر جاوید است با همکاری ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان یزد و اداره کل اوقاف و امور خیریه  از امروز چهارشنبه   به مدت ۳شب فعالیت خود را با اجرای این گروه سرود در سطح شهر و مناطق آپارتمانی و مسکونی آغاز می کند.

محسن منشی زاده یاد آور شد:  کانون فرهنگی هنری غدیر سابقه راه اندازی کاروان شادی نسیم انتظاردر نیمه شعبان،ولادت منجی عالم بشریت را نیز داشته است.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری غدیر در پایان اظهار امیدواری کرد، بچه های مسجد و کانون بتوانند دل  مردم دارالعباده و دارالعلم یزد را در این ایام کرونایی با اجرای برنامه سرود متناسب با فضای ولادت ولی نعمتمان حضرت امام رضا(ع) به اندازه وسعشان شاد کنند.