آغاز به کار طرح صحیفه سجادیه خوانی هر سه شنبه در ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد
آغاز به کار طرح صحيفه سجاديه خواني هر سه شنبه در ستاد کانونهاي فرهنگي هنري مساجد استان يزد

آغاز به کار طرح صحیفه سجادیه خوانی هر سه شنبه در ستاد کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان یزد

با حضور مسئول طرح چهره به چهره کشوري، طرح صحيفه سجاديه خواني در ستاد کانونهاي مساجد استان يزد با همت حجت الاسلام مظفر سالاري و همکاران ستاد استان يزد افتتاح شد.
شناسه خبر : 12759 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، طرح صحیفه سجادیه خوانی به پیشنهاد حجت الاسلام مظفر سالاری در ستاد کانونهای مساجد استان یزد راه اندازی شد.

در طرح صحیفه سجادیه خوانی که با حضور مسئول کشوری طرح چهره به چهره آغاز شد، هر سه شنبه فرازی از دعای صحیفه سجادیه توسط یکی از کارشناسان ستادی با ترجمه آن خوانده می شود و چند دقیقه ای در خصوص محتوای این فراز بحث و گفتگو می شود.

سرپرست ستاد کانونهای مساجد استان یزد گفت: در  اهمیت صحیفه سجادیه همین بس که  بعد از قرآن کریم و نهج البلاغه، صحیفه سجادیه حاوی بالاترین معارف الهی شمرده می شود و دریای بیکرانی از علوم و معارف اسلامی است که متاسفانه در بین ما شیعیان تا حدی مغفول واقع شده است و ما بایستی تلاش کنیم مجددا احیاگر این صحیفه عظیم باشیم.

حجت الاسلام مظفر سالاری افزود: در طول هفته نظر به اهمیت و مهجوریت نهج البلاغه ستاد کانونهای مساجد استان بیش از یکسالی است  تقریبا هرروز یک حکمت از نهج البلاغه را با معنی و مختصر توضیحی با همت کارشناسان ستادی بعداز نماز عصر می خواند و اکنون نیز نظر به اهمیت صحیفه سجادیه تصمیم بر آن شد که سه شنبه های هرهفته بعد از نماز عصر فرازی کوچک از صحیفه خوانده شود و مختصر شرح داده شود.

سرپرست ستاد کانونهای مساجد اظهار امیدواری کرد: این طرح در ستادهای استانی و کانونهای مساجد کشور پیگیری و اجرا شود و بتوانیم روزانه حدود 10 دقیقه برای انجام این امر مهم وقت بگذاریم.