حضور مسئول طرح چهره به چهره کشور در استان یزد
حضور مسئول طرح چهره به چهره کشور در استان يزد

حضور مسئول طرح چهره به چهره کشور در استان یزد

با حضور مسئول طرح چهره به چهره کشور مدير جديد اين طرح در استان يزد ،آقاي ابوالفضل کرماني نسب مسئول کانون فرهنگي هنري حضرت صاحب الزمان(عج) معرفي شد.
شناسه خبر : 12757 تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ زمان انتشار : ۱۶:۴۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان یزد، مسئول طرح چهره به چهره کشور جهت توجیه برنامه های این طرح در استان و معارفه مسئول جدید طرح چهره به چهره استان وارد یزد شد.

در این دیدار مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) رحمت آباد یزد او را همراهی می کرد.

گفتنی است نعمت زاده از مکان های فرهنگی و باستانی با سبقه دینی که جزء ابنیه فاخر شهر دارالعباده محسوب می شود دیدن کرد.

 در حاشیه این دیدار مسئول طرح چهره به چهره استان به اهمیت این طرح  اشاره کرد و گفت: این طرح می تواند دستاوردهای بسیار مبارکی برای کانونها و مساجد داشته باشد.

نعمت زاده در این خصوص افزود: طرح چهره به چهره مختص فعال کردن مساجد و جذب نوجوانان و جوانان به مساجد است و در جهت رشد و تعمیق مبانی اعتقادی و دینی آنهاست.

مسئول طرح چهره به چهره خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه این طرح از پیشنهادات و تحت توجهات و اشراف حضرت حجت الاسلام و المسلمین قرائتی برنامه ریزی شده است ،معظم له تاکید دارند برای جذب حداکثری نوجوانان و جوانان بدون هیچگونه سوء گیری جناحی و سیاسی در جهت ترویج و آموزش محتوای درسی این طرح فعالیت شود.

گفتنی است مسئول طرح چهره به چهره جدید استان یزد آقای ابوالفضل کرمانی نسب مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج)  می باشد.

گفتنی است کانون فرهنگی هنری حضرت صاحب الزمان(عج) از برترین ها در رویداد ملی فهما می باشد.